Skravletråd august

Vel, jeg rakk ikke si noe annet, hun var klar for 100% hun, så etter å ha fått henne med på at jeg vil jobbe noe så begynte jeg ikke å påpeke at jeg er sliten.....
Hehe, ser den da! Hva ble det til slutt da?

Prøver. Må prøve å gjøre ting for å bli ferdig ;) Samboeren kommer hjem en gang i løpe av helge mente han, så da kan vi slappe av og kose oss (samt at han må skru på bilen som plutselig nesten ikke har bremser igjen). I dag spiser jeg vel litt av snurringsene før resten blir fryst ned til barseltiden.
Så flink du har hvert da :) Har ikke kommet meg ordentlig i gang enda her...
Du er tøff som sender mannen avgårde som høygravid;)

Er ganske mange andre jenter her inne jeg skal brette klær for så du må nok stille deg i kø:P
Men altså, HVA med det er det du liker?
Har tre fjell jeg skal manne meg opp til å brette...

Du er tøff som sender mannen avgårde som høygravid;)
Det er jobben hans så føler ikke så stor angst. Han har hvert borte siden mandag ettermiddag og sier han kommer hjem i helga. Så lenge jeg får tak i han på tlf så går det nok bra.
Men han får ikke lov av meg å dra på utlandsreiser nå. Og det tror jeg han er ganske så enig i. Han er i Finnmark nå, og vi bor på Østlandet. I forje uke var han 1,5 døgn i Trøndelag.
Jeg tror han tror babyen kommer på termindato, men jeg har hinta til han at det er mange av de fra september som alt har født. Da har han fått litt fnatt. :p Hehe.... :p
Jeg føler selv at det er en stund igjen, så føler at reisene går greit foreløpig ;) Blir jeg mer usikker på ting eller føler det nærmer seg, så vil jeg nok be han bli hjemme. ;)

Men altså, HVA med det er det du liker?
Har tre fjell jeg skal manne meg opp til å brette...
Haha:P synes det er så deilig å få tømt stativ og lagt det pent på plass i skapene:D
Og tomme stativ betyr at jeg er så heldig at jeg kan sette på en ny vask:D

Hehe, ser den da! Hva ble det til slutt da?
Fysio og 60% sykemeldt, tenker kanskje fire halve dager i uka og en hel dag hjemme, men må få det til å passe med fysio også

Og siden jeg er hjemme nå i stedet for å dra fra jobb nå, lager jeg lasagne i stedet for frossenpizza (og ja, jeg jobbet mer enn 40% i dag, det førte jeg på i går, jeg gikk jo fra jobb midt i en prosess da jeg plutselig fant ut at ti over halv tolv ikke er 1240 og bare måtte "løpe" ut i bilen.

Back
Topp