Lolo
Forumet er livet
Hehe, ser den da! Hva ble det til slutt da?Vel, jeg rakk ikke si noe annet, hun var klar for 100% hun, så etter å ha fått henne med på at jeg vil jobbe noe så begynte jeg ikke å påpeke at jeg er sliten.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser den da! Hva ble det til slutt da?Vel, jeg rakk ikke si noe annet, hun var klar for 100% hun, så etter å ha fått henne med på at jeg vil jobbe noe så begynte jeg ikke å påpeke at jeg er sliten.....
Du er tøff som sender mannen avgårde som høygravidPrøver. Må prøve å gjøre ting for å bli ferdigSamboeren kommer hjem en gang i løpe av helge mente han, så da kan vi slappe av og kose oss (samt at han må skru på bilen som plutselig nesten ikke har bremser igjen). I dag spiser jeg vel litt av snurringsene før resten blir fryst ned til barseltiden.
Så flink du har hvert daHar ikke kommet meg ordentlig i gang enda her...
Men altså, HVA med det er det du liker?Er ganske mange andre jenter her inne jeg skal brette klær for så du må nok stille deg i kø![]()
Det er jobben hans så føler ikke så stor angst. Han har hvert borte siden mandag ettermiddag og sier han kommer hjem i helga. Så lenge jeg får tak i han på tlf så går det nok bra.Du er tøff som sender mannen avgårde som høygravid![]()
Men så er ikke jeg høygravid heller daSå flink du har hvert daHjelper å komme seg opp med barn
Var vel oppe på beina for 2 t eller noe og bare surra rundt...
Det er klart man måMå jo bruke klæra mest mulig! Særlig de som er så fiiiine![]()
Sant detMen så er ikke jeg høygravid heller da
Får mye ut av dagen når jeg står opp kl 0630![]()
Er ikke så dumtMå vurdere å få noen i fryseren selv snart.
HahaMen altså, HVA med det er det du liker?
Har tre fjell jeg skal manne meg opp til å brette...
Det er sååå godt
Hurra for fredag!!
HahaJaaa! Hurra for helg! Spiser lett en pakke alene på 10minhaha
Halleluja!!!H E L G![]()
Noen holder jula i gang! Godt er detHurra for dettil alle dere som ikke skal jobbe
![]()
Fysio og 60% sykemeldt, tenker kanskje fire halve dager i uka og en hel dag hjemme, men må få det til å passe med fysio ogsåHehe, ser den da! Hva ble det til slutt da?
Må jobbe noen timer da, men det blir nok sikkert ikke før søndag etter ungene er i sengHurra for dettil alle dere som ikke skal jobbe
![]()
Høres ut som en bra plan!Fysio og 60% sykemeldt, tenker kanskje fire halve dager i uka og en hel dag hjemme, men må få det til å passe med fysio også