Brette klær er faktisk det morsomste jeg vetTatt oppvask så nå er det å støvsuge og vaske som er igjen + det kjedeligste av alt. Bretteklær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brette klær er faktisk det morsomste jeg vetTatt oppvask så nå er det å støvsuge og vaske som er igjen + det kjedeligste av alt. Bretteklær![]()
Kjekt. Skal bake det i dag. Tror samboeren kommer til å bli fornøydVeldig godt og kjekt å ha i frysa
Siden jeg jobber turnus er mannen mye alene med barna på ettermiddagenda trenger han kjapp og lettvint mat
![]()
da kan du få den jobbenBrette klær er faktisk det morsomste jeg vet![]()
flink du er daHvordan ser dagen deres ut?
I dag føler jeg at alt bare er et tiltak...
Skal vaske masse klær, ta oppvasken, bake pizzasnurringser, hente underdelen på voksi posen fra renseriet, handle litt til pizzasnurtingsene, medisiner og mat, strikke på buksa til lillemor, sy på sengekanten til lillemor og begynne å bruke den "nye" tlf (fått låne en av ei venninne). Phju... Det var en lang liste gitt..
Har begynt på klesvasken og så vidt titta på oppskrifter på pizzasnurringser.. Blir en lang dag..
Takk, da skal jeg lese etterpå
De gjør nok det, men min mann er mer "det går nok fint, slapp av"Ikke santmannfolka skjønner ikke helt det tror jeg
![]()
Prøver. Må prøve å gjøre ting for å bli ferdigflink du er da
idag ville mannen ha grandis, så da blir det grandisskal spise sen lunsj nå og spise senere
har allerde tatt oppvask, støvsuget og tørket støv så nå kan helgen bare starte
slappe av og slappe og slappe av
![]()
En liten hjelper er kjekt å ha medUff, neimå nok ha med assistanse..
Kos deg duSkravles senere jenterkose meg med familien min nå
![]()
Oi, det var litt av en listeHvordan ser dagen deres ut?
I dag føler jeg at alt bare er et tiltak...
Skal vaske masse klær, ta oppvasken, bake pizzasnurringser, hente underdelen på voksi posen fra renseriet, handle litt til pizzasnurtingsene, medisiner og mat, strikke på buksa til lillemor, sy på sengekanten til lillemor og begynne å bruke den "nye" tlf (fått låne en av ei venninne). Phju... Det var en lang liste gitt..
Har begynt på klesvasken og så vidt titta på oppskrifter på pizzasnurringser.. Blir en lang dag..
Det gjør han helt sikkertKjekt. Skal bake det i dag. Tror samboeren kommer til å bli fornøydNår han ser det i fryseren
![]()
Ja, tror detDet gjør han helt sikkert![]()
Er ganske mange andre jenter her inne jeg skal brette klær for så du må nok stille deg i køda kan du få den jobbenjeg er ikke så glad i husarbeid, men liker det fordi huset blir jo så fint
når jeg var liten elsket jeg å vaske opp haha
![]()
Det er sååå godtNaaaam! Safarikjeks! Elsk!![]()
Så flink du har hvert daOi, det var litt av en liste
Jeg har kjørt barn på skole og barnehage, trent, dusjet, vasket klær, laget pizzasnurrer og nå må jeg i butikken![]()
Må jo bruke klæra mest mulig! Særlig de som er så fiiiineDet er jo lurt når det allikevel snart er for smått![]()
Må vurdere å få noen i fryseren selv snart.Veldig godt og kjekt å ha i frysa
Siden jeg jobber turnus er mannen mye alene med barna på ettermiddagenda trenger han kjapp og lettvint mat
![]()