Skravletråd august

Hvordan ser dagen deres ut?
I dag føler jeg at alt bare er et tiltak...
Skal vaske masse klær, ta oppvasken, bake pizzasnurringser, hente underdelen på voksi posen fra renseriet, handle litt til pizzasnurtingsene, medisiner og mat, strikke på buksa til lillemor, sy på sengekanten til lillemor og begynne å bruke den "nye" tlf (fått låne en av ei venninne). Phju... Det var en lang liste gitt..
Har begynt på klesvasken og så vidt titta på oppskrifter på pizzasnurringser.. Blir en lang dag..

Brette klær er faktisk det morsomste jeg vet:D
da kan du få den jobben :D jeg er ikke så glad i husarbeid, men liker det fordi huset blir jo så fint :p når jeg var liten elsket jeg å vaske opp haha :p

Skal vaske masse klær, ta oppvasken, bake pizzasnurringser, hente underdelen på voksi posen fra renseriet, handle litt til pizzasnurtingsene, medisiner og mat, strikke på buksa til lillemor, sy på sengekanten til lillemor og begynne å bruke den "nye" tlf (fått låne en av ei venninne). Phju... Det var en lang liste gitt..
Har begynt på klesvasken og så vidt titta på oppskrifter på pizzasnurringser.. Blir en lang dag..
flink du er da :D
idag ville mannen ha grandis, så da blir det grandis :p skal spise sen lunsj nå og spise senere :p har allerde tatt oppvask, støvsuget og tørket støv så nå kan helgen bare starte :D slappe av og slappe og slappe av :D

flink du er da :D
idag ville mannen ha grandis, så da blir det grandis :p skal spise sen lunsj nå og spise senere :p har allerde tatt oppvask, støvsuget og tørket støv så nå kan helgen bare starte :D slappe av og slappe og slappe av :D
Prøver. Må prøve å gjøre ting for å bli ferdig ;) Samboeren kommer hjem en gang i løpe av helge mente han, så da kan vi slappe av og kose oss (samt at han må skru på bilen som plutselig nesten ikke har bremser igjen). I dag spiser jeg vel litt av snurringsene før resten blir fryst ned til barseltiden.
Så flink du har hvert da :) Har ikke kommet meg ordentlig i gang enda her...

Oi, det var litt av en liste:D
Jeg har kjørt barn på skole og barnehage, trent, dusjet, vasket klær, laget pizzasnurrer og nå må jeg i butikken:)

da kan du få den jobben :D jeg er ikke så glad i husarbeid, men liker det fordi huset blir jo så fint :p når jeg var liten elsket jeg å vaske opp haha :p
Er ganske mange andre jenter her inne jeg skal brette klær for så du må nok stille deg i kø:P

Veldig godt og kjekt å ha i frysa:D
Siden jeg jobber turnus er mannen mye alene med barna på ettermiddagen:) da trenger han kjapp og lettvint mat;)
Må vurdere å få noen i fryseren selv snart.

Back
Topp