* Innsett i august *

Jeg har ikke det, bare litt øm i høyre eggstokk fortsatt.

Om du er lett overstimulert så skal jo det visstnok øke sjansen for graviditet. Jeg synes du skal ringe Riksen jeg, nå er det jo snart helg.
Er ikke i noe faresone, har ikke gått opp mye i vekt så har ikke store ansamlinger med vann. Klarer bare ikke jobbe når jeg er sånn her så håper fastlegen kan skrive ut sykmelding. Avventer svar fra Riksen til mandag tenker jeg.
Om dette skulle være med å øke oddsen for lille spire er det helt i orden! :-)

Edit:De leser meldingene på min journal der oppe kjapt i alle fall! Ble akkurat oppringt så da slipper jeg å lure på hva jeg skal gjøre. Skal ta det med ro, ta kontakt med legevakt om det blir verre i helgen og dem på mandag om jeg fortsatt føler meg dårlig.

Last edited:
Da er jeg ruger på et perfekt 4-delt egg:-) men ingen på frys til nå, de har 3 som de fortsetter å dyrke så kan jo fortsatt gå bra med de:-) får beskjed etter helga sa de :-) føler at det hvertfall blir en :-)

Da er jeg ruger på et perfekt 4-delt egg:-) men ingen på frys til nå, de har 3 som de fortsetter å dyrke så kan jo fortsatt gå bra med de:-) får beskjed etter helga sa de :-) føler at det hvertfall blir en :-)
Gratulerer med plass i rugeklubben! Krysser fingrene for de resterende!

Hjelp, nå blir jeg nervøs her. Er på rugedag 11 og oppdaget nå at lutinusrestene var lyserosa. Har skjønt at dette ikke helt unormalt, men klarer ikke tenke annet enn at nå kommer mensen. Noen som har erfaring med dette? Har foreløpig klart å holde meg unna testing.

Hjelp, nå blir jeg nervøs her. Er på rugedag 11 og oppdaget nå at lutinusrestene var lyserosa. Har skjønt at dette ikke helt unormalt, men klarer ikke tenke annet enn at nå kommer mensen. Noen som har erfaring med dette? Har foreløpig klart å holde meg unna testing.

Har nettopp vært og satt inn egg, og da sa de at hvis jeg opplevde lyserosa eller brun utflod I løpet av rugetiden så var dette helt normalt og det kom av at restene fra lutinus kan irritere underlivet, så kommer vell ofte når du har tatt det en stund :-)

Har nettopp vært og satt inn egg, og da sa de at hvis jeg opplevde lyserosa eller brun utflod I løpet av rugetiden så var dette helt normalt og det kom av at restene fra lutinus kan irritere underlivet, så kommer vell ofte når du har tatt det en stund :)
Takk for svar :) ble litt letta nå. Fikk ikke noe info om dette jeg, men har jo Googla litt nå. Heldigvis ikke noe menssmerter da, får ta det som et godt tegn. Så blir det nok en test i løpet av helga. Gratulerer som ruger forresten!

Takk for svar :) ble litt letta nå. Fikk ikke noe info om dette jeg, men har jo Googla litt nå. Heldigvis ikke noe menssmerter da, får ta det som et godt tegn. Så blir det nok en test i løpet av helga. Gratulerer som ruger forresten!

Bra at jeg kunne hjelpe:-) takk for det, føler meg gravid nå:-P vet jo at det er noe inni livmoren min :-) rart å tenke på :-)

Bra at jeg kunne hjelpe:) takk for det, føler meg gravid nå:p vet jo at det er noe inni livmoren min :) rart å tenke på :)
Ikke sant! Jeg gikk ut etter klinikken og tenkte at nærmere gravid enn dette har jeg aldri vært :) men rugetiden er ganske tøff, og altoppslukende. tenker ikke at det fredag, det er rugedag 11 ;)

Gratulerer som ruger! :) Håper du får på frys også. ♥

Når har du testdato? Min er på rugedag 12. Kommer nok til å teste hjemme dagen før.
Det trenger ikke å bety negativ test med rosa rester, slimhinnene blir litt skjøre av lutinusen.

Helt normalt ja. :) Irriterer slimhinnene i skjeden, så det er vanligvis ikke fra livmoren i det hele tatt. ♡

Når har du testdato? Min er på rugedag 12. Kommer nok til å teste hjemme dagen før.
Det trenger ikke å bety negativ test med rosa rester, slimhinnene blir litt skjøre av lutinusen.
Testdato på mandag, tenkte å ta en hjemme på søndag, men kanskje jeg tar en i morgen. Er livredd for negativ, så jeg gruer meg!

Testdato på mandag, tenkte å ta en hjemme på søndag, men kanskje jeg tar en i morgen. Er livredd for negativ, så jeg gruer meg!
Det skjønner veldig godt! Tvi tvi!

Gratulerer som ruger! :) Håper du får på frys også. ♥

Takk for det ❤
Håper også det, men vet ikke hvor stor sjanse det er for at de deler seg mer når de ikke har gjort det til nå, de var bare 2-delte alle de andre:(
Men de hadde vell ikke fortsatt å dyrke på de om det ikke var mulighet for at de ble gode nok til å fryses :-)

Back
Topp