Skravletråd august

Åh kjære vene!
Det var trist å høre!!

Får du noe utredning?
jeg trodde jeg hadde gyn med meg, men hun var jo stikk motsatt og siden ikke mine svangerskap har gått etter boken så skjønte hun ikke hvorfor jeg må gå på medisiner før hun ser ett foster på ul... var hos frøyaklinikken og jeg har fått feil medsiner og feil oppfølgning også. jeg skal gå på crinone og albyl-e etter el og fragmin til og med når mensen uteblir om jeg ikke er gravid for å være førevar. tar da blodprøve og er den negativ slutter jeg bare :) har ME så jeg har en del graviditetstegn hver dag kan man si. kvalme, trøtt, sliten, svimmel osv. så jeg har ikke merket på formen at jeg var gravid før jeg mistet jeg :o

Håper... Men tror den stiger 1-2 til sikkert... Dauer av sult for tiden.. Blir aldri mett...
husker det selv, men ammingen hadde effekt for etter kun 6 uker hadde jeg gått ned 14 kg jeg :)

jeg trodde jeg hadde gyn med meg, men hun var jo stikk motsatt og siden ikke mine svangerskap har gått etter boken så skjønte hun ikke hvorfor jeg må gå på medisiner før hun ser ett foster på ul... var hos frøyaklinikken og jeg har fått feil medsiner og feil oppfølgning også. jeg skal gå på crinone og albyl-e etter el og fragmin til og med når mensen uteblir om jeg ikke er gravid for å være førevar. tar da blodprøve og er den negativ slutter jeg bare :) har ME så jeg har en del graviditetstegn hver dag kan man si. kvalme, trøtt, sliten, svimmel osv. så jeg har ikke merket på formen at jeg var gravid før jeg mistet jeg :o
Så bra du nå får rette medisiner
Håper det klaffer raskt for dere

Så bra du nå får rette medisiner
Håper det klaffer raskt for dere
når jeg skal til legen på tirsdag skal jeg be henne skrive det ut til meg så har jeg det :) tusen takk <3 det er veldig følsesladet dette her. spesielt den siste for jeg måtte skrape det ut, blødde 18 dager og gikk ned 4,5 kg :o

men en ting er sikkert gir oss ALDRI !!! :Heartbigred

Synes dette sukkerfritt greiene går over styr. De har bursdag en gang i året. Er litt unger på avdelingen, men ikke så mange at det blir kake så ofte liksom

Og det var jo ikke når vi var de yngste i bhg. Var når vi var pittelitt eldre
Tja, det et 25 unger på avdelingen til lillesøster. To ganger i mnd det. Så skal de i selskapet til noen av dem hjemme, samt at mine er i bursdag sikkert en gang i mnd i snitt utenom. Da er du fort på nesten en gang i uka da...

Storebror fikk ispinne i bhg når en en de 13 andre hadde bursdag det første året. Jeg synes frukt er bedre.

Sukkerfritt er det ikke, de får joghurt f.eks. Men de har fokus på sunn mat i barnehagen.

Husker vi hadde alltid med kake i bhg når jeg var lita. Sjokolade langpanne med seigmenn og nonstop på eller muffins med glasur og nonstop husker jeg

Mye fine bilder fra bursdagsfeiring og kakespising i bhg
Det lager vi til barneselskapet. I bhg er de overlykkelig for smoothie.

hun var en shorts og en kjole som koster litt. men det brukes bare hjemme :) før hadde jeg en del mer i litt dyere merker, men det er fordi det er jo så søtt :D ønsker jo ikke at noe så søtt skal gå i stykker :p håper jeg og :Heartred takk :Heartred håper at legetimen på tirsdag kan bringe med seg noen gode nyheter :)
Nei finklær brukes bare hjemme her:D
Lykke til hos lege på tirsdag!

Back
Topp