Synes de burde hatt klippekort på is slik de har på kaffeHeheheldigvis er den dyr liksom
![]()
huff, at jeg ikke heller kan få dilla på trening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de burde hatt klippekort på is slik de har på kaffeHeheheldigvis er den dyr liksom
![]()
Får se om jeg sniker inn litt i morgenJepp, helt enig med duuu![]()
Du minner meg vel på detHvis du husker det da![]()
Kjeeedelig!!!Det sa min og![]()
Ikke noe vits med dyre klær i barnehagen, neiNyter lille N og min kjære mannveldig heldig som har fått en lillesøster. Driver å ser hva jeg kan kjøpe til henne :O men ønsker ikke dyre klær i bhg så hmmm
shopping hjelper, men før kjøpte jeg nyfødt klær. Har 4 bodyer, en bukse, 2 luer og noen sokker. Det orker ikke jeg nå og ryddet det vekk vekk :/
Men nå er jeg inne igjen daKjeeedelig!!!sånn på slutten av måneden liksom?!
HahaSynes de burde hatt klippekort på is slik de har på kaffe![]()
huff, at jeg ikke heller kan få dilla på trening![]()
Så gøy daFår se om jeg sniker inn litt i morgen![]()
Hva driver du med snuppa??Heiheeei! Travle tider![]()
Er det virkelig vanlig? Jeg har hatt barn i to ulike bhg nå, ingen har hatt det sånn at vi skulle ha med noe. Men i den første fikk de en pinneis da, her er det "sukkerfritt". Dvs, ikke fritt, men fokus p sin mat, så ungene velger mellom frukt, smoothie eller smoothieis.Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!
Husker vi hadde alltid med kake i bhg når jeg var lita. Sjokolade langpanne med seigmenn og nonstop på eller muffins med glasur og nonstop husker jegEr det virkelig vanlig? Jeg har hatt barn i to ulike bhg nå, ingen har hatt det sånn at vi skulle ha med noe. Men i den første fikk de en pinneis da, her er det "sukkerfritt". Dvs, ikke fritt, men fokus p sin mat, så ungene velger mellom frukt, smoothie eller smoothieis.
Som altså bhg står for
hun var en shorts og en kjole som koster litt. men det brukes bare hjemmeIkke noe vits med dyre klær i barnehagen, neihåper du får bruk for nyfødtklærna snart
![]()
takk
håper at legetimen på tirsdag kan bringe med seg noen gode nyheter samme herHusker vi hadde alltid med kake i bhg når jeg var lita. Sjokolade langpanne med seigmenn og nonstop på eller muffins med glasur og nonstop husker jeg
Mye fine bilder fra bursdagsfeiring og kakespising i bhg
Synes dette sukkerfritt greiene går over styr. De har bursdag en gang i året. Er litt unger på avdelingen, men ikke så mange at det blir kake så ofte liksomsamme herlitt synd at det har forsvunnet
I papirene vi fikk fra bhg nettopp så stod det bare at barna kunne ha med seg noe når det var bursdag (ikke hva, så antar det er opp til hver enkelt).Er det virkelig vanlig? Jeg har hatt barn i to ulike bhg nå, ingen har hatt det sånn at vi skulle ha med noe. Men i den første fikk de en pinneis da, her er det "sukkerfritt". Dvs, ikke fritt, men fokus p sin mat, så ungene velger mellom frukt, smoothie eller smoothieis.
Som altså bhg står for
helt enig med deg... altså når man ikke kan ha brunost i bhg det er jo helt apsurdSynes dette sukkerfritt greiene går over styr. De har bursdag en gang i året. Er litt unger på avdelingen, men ikke så mange at det blir kake så ofte liksom
Og det var jo ikke når vi var de yngste i bhg. Var når vi var pittelitt eldre