Krysser fingre for detNei.. Kan føre til infeksjon på lillemor, så håper jeg får der bort før hun blir født..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for detNei.. Kan føre til infeksjon på lillemor, så håper jeg får der bort før hun blir født..
Makan, alt på en gang liksomHva skjer jenter?
Jeg kom nettopp inn døra...
Litt av en dag...
Fått beskjed om gbs, bremsene på bilen til samboeren har tatt kvelden, avkjøringa fra motorveien der jeg bor var sperra så måtte kjøre helt til neste by for å snu, når jeg og venninna mi var på shopping så slo lynet ned strømmen på senteret så vi sto med lommelykta på tlf for å se klærne og tlf er så klikk at samboeren ikke får beskjed om at jeg ringer og ringer... Snakk om en dårlig dag....
Nei, nå er det pannekaker til kvelds (spiste ikke middag) og chille på sofaen![]()
Ja! Alt på en gang...Makan, alt på en gang liksom![]()
Ja, jeg ogsåKrysser fingre for det![]()
Ja! Virkelig!Uff hørtes ut som en kjip dag !
Håper du får en god natt etterhvertJeg gjør så godt jeg kan. Nå tar jeg med meg mobilen til sengs, ligger bedre der enn på sofaen, og kan bare sove når jeg vil
Aldri feil å ligge derNå var det godt å ligge litt på sofaen![]()
Det gjør jefvkok snart.Håper du får en god natt etterhvert![]()
Nei er ikke detAldri feil å ligge der![]()
Oi, for en dag!Hva skjer jenter?
Jeg kom nettopp inn døra...
Litt av en dag...
Fått beskjed om gbs, bremsene på bilen til samboeren har tatt kvelden, avkjøringa fra motorveien der jeg bor var sperra så måtte kjøre helt til neste by for å snu, når jeg og venninna mi var på shopping så slo lynet ned strømmen på senteret så vi sto med lommelykta på tlf for å se klærne og tlf er så klikk at samboeren ikke får beskjed om at jeg ringer og ringer... Snakk om en dårlig dag....
Nei, nå er det pannekaker til kvelds (spiste ikke middag) og chille på sofaen![]()
Ja! Nå skal jeg slappe avOi, for en dag!
Du får hvile godt på sofaen og håpe på en god natt!
Høres ut som en bra planJeg gjør så godt jeg kan. Nå tar jeg med meg mobilen til sengs, ligger bedre der enn på sofaen, og kan bare sove når jeg vil
Enig. Er sofagris i dagNå var det godt å ligge litt på sofaen![]()
Mini sovna akkurat nå..Så bra de soverikke noe hyggelig når det blir sånn...
![]()
Ble fort soving da. Og her ligger vi... Burde stått oppHøres ut som en bra plan![]()
Jefvkok= jeg nok. Men reelt sett har jeg våknet litt for mange ganger i natt, uten at jeg er sikker på hvorfor.Det gjør jefvkok snart.
Mini sovna akkurat nå..Tror hun har veldig behov for nærhet for tiden. Roer seg ikke før jeg legger meg sammen med henne. Blir mye babykos da
![]()
Bra det ordnet seg ihvertfallJa! Alt på en gang...
Men fikk nå låne venninna mi sin tlf for hun kjøpte seg en ny enSå tlf løste seg ganske så bra
![]()
Herlig med babykosMini sovna akkurat nå..Tror hun har veldig behov for nærhet for tiden. Roer seg ikke før jeg legger meg sammen med henne. Blir mye babykos da
![]()