Hehe, tenkte meg detNeida. Tosifret går fort. Her mente jeg tosifret etter fullført utdannelse...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, tenkte meg detNeida. Tosifret går fort. Her mente jeg tosifret etter fullført utdannelse...
Så deilig da:Ikke værst å få fotbehandling på babybesøkDa er man klar til fødsel
![]()
Nei, alle takler ikke nattevakter![]()
Jeg var jo ferdig utdannet i 2002... så det er over tosifret det, gitt.Neida. Tosifret går fort. Her mente jeg tosifret etter fullført utdannelse...
Sånn er det jo bareSant det. Jeg er ikke god p slikt. Har gjort det, men funker ikke spesielt godt.
JaSå deilig da:
Da kan fødsel bare komme!
Og godt er det, så noen kan ta seg av det som må gjøres om nattaSånn er det jo barevi er alle ulike!
Hehe...greit å holde seg i magen noen uker til jaJaBare vente litt til slik at hun ikke er prematur, jeg går begynt i permisjon og alt er klart
![]()
Hehe..alltid kjekt detOg godt er det, så noen kan ta seg av det som må gjøres om natta
Hehe..alltid kjekt det![]()
JaHehe...greit å holde seg i magen noen uker til ja![]()
Nei, det hadde jo ikke funket så braVille jo vært kjedelig om alle var like. Om alle var som meg og ville jobbe dagtid på et kontor hadde det ikke fuingert godt i samfunnet...
Satse på at hun kommer på termindato daJaVil helst ha hun der i 15 dager til, så blir det 10 dag før termin
Men må sikkert gå over...
Ja, 20. Men da har jo svigerinna mi bursdag.. Fra 14. har familiemedlemmer bursdag... Så derfor 10. hadde hvert fintSatse på at hun kommer på termindato da20. ikke sant?
Ikke lenge til september nå.Ikke værst å få fotbehandling på babybesøkDa er man klar til fødsel
![]()
NeiIkke lenge til september nå.
Når er termin?
Ikke nødvendigvis! Fødte på termin med min første!NeiEr jo 1. på tirsdag
![]()
20Håper på 10, men de fleste førstegangs går over... Så jeg går vel over jeg også...
Har ikke gått over termin med noen av mine, jegNeiEr jo 1. på tirsdag
20Håper på 10, men de fleste førstegangs går over... Så jeg går vel over jeg også...
HeiIkke nødvendigvis! Fødte på termin med min første!Lov å håpe!
Hei forresten! Sniker innom i kvelden![]()