Topp 100 - Skravle august

Jeg hører deg. Jeg gjør det. Jeg bare...
Bare, bare, bare...
Du vet vet hva jeg mener;) og du er egentlig litt enig? Du bare må presse deg enda litt mer først?

Husk lille bonusen i magen også da ❤️

Bare, bare, bare...
Du vet vet hva jeg mener;) og du er egentlig litt enig? Du bare må presse deg enda litt mer først?

Husk lille bonusen i magen også da ❤️
Jeg vet. Jeg er enig. Jeg vet

Jeg må få ut rapport pr juli. Og faktura for september. Jeg bare må det. Rapporten tar mye noen andre. Faktura er jeg ikke alene på, men må ta en del ansvar. Må det.

Jeg vet. Jeg er enig. Jeg vet

Jeg må få ut rapport pr juli. Og faktura for september. Jeg bare må det. Rapporten tar mye noen andre. Faktura er jeg ikke alene på, men må ta en del ansvar. Må det.
Må...?
Og når du er i permisjon så skal dum jobbe litt hver måned fordi du er uunnværlig?

Sorry, er litt slem med deg nå. Vet det. Men det er godt ment. Du vet det, sant?

Må...?
Og når du er i permisjon så skal dum jobbe litt hver måned fordi du er uunnværlig?

Sorry, er litt slem med deg nå. Vet det. Men det er godt ment. Du vet det, sant?
Nei, innen da har jeg lært opp vikar, det er bare at min vikar ble avklart denne uka og er ikke her i dag, og er den som skal hjelpe med rapporten imorgen så da kan hun ikke fakturere også. Derfor må jeg, for det ble en del feil sist måned så jeg må snakke grundig med hun som hjelper meg, dessverre på andre siden av landet, så vi får det rett og derfor kan jeg ikke ta inn hvem som helst som vikarer. Men vi er ferdige i morgen, senest fredag, det bare må vi pga avtalegiro som må sendes til banken da, deadline.

Nei, innen da har jeg lært opp vikar, det er bare at min vikar ble avklart denne uka og er ikke her i dag, og er den som skal hjelpe med rapporten imorgen så da kan hun ikke fakturere også. Derfor må jeg, for det ble en del feil sist måned så jeg må snakke grundig med hun som hjelper meg, dessverre på andre siden av landet, så vi får det rett og derfor kan jeg ikke ta inn hvem som helst som vikarer. Men vi er ferdige i morgen, senest fredag, det bare må vi pga avtalegiro som må sendes til banken da, deadline.
Jeg ser den altså. Men hvem går det utover om du ikke tar hensyn til lille i magen...?
Stor klem til fineste Sara :)

Så da er jeg den ufornuftige da.

Jeg er jo ikke syk. Bekkenet er til og med brukbart. Og akkurat i dag, snikveiing, har jeg til og med gått opp i vekt, jeg er en hel kilo over start! Offisielt veier jeg meg i morgen, når jeg er 21 uker. Jeg håper det holder. Jeg skal jo oppover i vekt
Hurra for vektoppgang:D

Jeg ser den altså. Men hvem går det utover om du ikke tar hensyn til lille i magen...?
Stor klem til fineste Sara :)
Enig med min kollega, jeg ringer legen når vi har kontroll på fakturering, rett og slett fordi i tilfelle jeg får det i orden fortere enn jeg er klar for, antakelig blir det ikke det da. Men man vet aldri.

Hallo, damer!

Lillesøster har bestemt seg for at hun ikke kan sove på ryggen på dagtid, så da blir d lite BV-tid på meg dessverre.

Er d noe som skjer her inne da?

Back
Topp