Topp 100 - Skravle august

Huff da:( skal få litt du også...;)
trengs.

Om jeg ikke får opp energinivået kommer folk på jobb til å sende meg til legen for sykemelding, men det eneste det vil hjelpe på er jo at de ikke ser meg siten like mange timer, jeg ER jo like dønn sliten uansett. Det går over.

Må vel være over på neste oppdatering. Manglet bare 18 på forrige ;) :p

trengs.

Om jeg ikke får opp energinivået kommer folk på jobb til å sende meg til legen for sykemelding, men det eneste det vil hjelpe på er jo at de ikke ser meg siten like mange timer, jeg ER jo like dønn sliten uansett. Det går over.
Men det er ikke bra for kroppen å være sliten lenge;)
Ikke press deg på jobb! Bedre å være sliten i sofaen;)

Men det er ikke bra for kroppen å være sliten lenge;)
Ikke press deg på jobb! Bedre å være sliten i sofaen;)
Det er sikkert det.
Vi får se, mannen vi jeg skal diskuterte det med legen i alle fall. Legen min er ikke vanskelig å få sykemelding av, slett ikke, hun overtalte meg til det i juni...

Det er sikkert det.
Vi får se, mannen vi jeg skal diskuterte det med legen i alle fall. Legen min er ikke vanskelig å få sykemelding av, slett ikke, hun overtalte meg til det i juni...
Både mann og lege høres fornuftige ut;)

Det er sikkert det.
Sikkert lurt med en prat ja:)
Alle taper på at du sliter deg ut:)

Både mann og lege høres fornuftige ut;)
Så da er jeg den ufornuftige da.

Jeg er jo ikke syk. Bekkenet er til og med brukbart. Og akkurat i dag, snikveiing, har jeg til og med gått opp i vekt, jeg er en hel kilo over start! Offisielt veier jeg meg i morgen, når jeg er 21 uker. Jeg håper det holder. Jeg skal jo oppover i vekt

Så da er jeg den ufornuftige da.

Jeg er jo ikke syk. Bekkenet er til og med brukbart. Og akkurat i dag, snikveiing, har jeg til og med gått opp i vekt, jeg er en hel kilo over start! Offisielt veier jeg meg i morgen, når jeg er 21 uker. Jeg håper det holder. Jeg skal jo oppover i vekt
Ingen sa noe om ufornuftig;)
Men høre litt på mann og lege også da;) du vet hun snille piken på skulderen? Hun er ikke alltid egentlig på laget vårt...;)

Ingen sa noe om ufornuftig;)
Men høre litt på mann og lege også da;) du vet hun snille piken på skulderen? Hun er ikke alltid egentlig på laget vårt...;)
Jeg hører deg. Jeg gjør det. Jeg bare...

Back
Topp