Boblefrua
Forumet er livet
Er det noe du/dere har prøvd eller vurderer?
http://www.tv2.no/2015/08/25/underholdning/barn/skole/7291956
http://www.tv2.no/2015/08/25/underholdning/barn/skole/7291956
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker barn skal få være barn ig ha noen hemligheter![]()
La barn være barn![]()
Det er ikke nødvendigvis bare fordi at ungene ikke skal få ta noen avstikkere, men heller i tilfelle barna blir kidnappet eller lignende.
Personlig er jeg usikker på hva jeg mener, men skjønner godt at enkelte foreldre vil være på den sikre siden. Det finnes mange syke mennesker iblant oss!
Kidnapping mener de noe med det så sjekker de om barna har på aeg noe.... Seriøst hvor mange blir kidnappet? Jeg er hverken rik eller berømt så tror ikke det er super stor fare, men ja er jo alles foreldres mareritt
Jeg vet ikke hvor mange som blir kidnappet hvert år, vet du? Er jo ikke snakk om bare kidnapping i samme stil som filmen Ransom med Mel Gibson.
Uansett, mange foreldre tar ingen sjanse på det når det gjelder deres barns sikkerhet.
Har ikke tall på det, men hadde det vært mange hadde jeg enten kjent noen som hadde opplevd det i familien, eller noen som kjente noen som kjente noen og det gjør jeg ikke og da regner risikoen som lav....
Kansje jeg er naiv men glad for å ikke bekymre meg for alt også![]()
Men da vet man at barnet er borte og kan starte leting tidligere. Det er jo poenget med dette, og sjekke at barnet er trygt fremme på skolen, og så trygt hjemme igjen. Om barnet ikke kommer frem til skolen så kan det gå en hel dag før foreldrene får vite det!Usikker. Når der gjelder kidnapping kan de jo bare kaste sekken, så vet msn vel like lite hvor barnet er..
Det er en litt naiv tankegang å tro at det ikke er så mange som opplever det bare fordi du ikke kjenner noen som har det.
Ja jeg er naiv og vil være naiver utrolig mye du kan bekymre deg over dersom du først skal begynne
![]()