Åh ja da er det irriterende :/Er bare irriterende når jeg skal til lege på fredag og hadde liksom begynnt å psyke meg opp til å dra inn på jobb på fredag.så nå må jeg vente til mandag![]()
Ikke kjekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ja da er det irriterende :/Er bare irriterende når jeg skal til lege på fredag og hadde liksom begynnt å psyke meg opp til å dra inn på jobb på fredag.så nå må jeg vente til mandag![]()
Har det regnet hele tiden hos dere? :/ vi skal ha regn frem til mandag hvertfall :/Ønsker meg sol eller i det minste opphold i morgen!
Ble diskutert I går. Bare fordi jeg for førstegang på 1 mnd tok kontrollen å fant noe jeg ville se på. Han satt å glodde på pc'n så gan var på nettet. Og jeg prata ikke med dereHehe kanskje det ja![]()
Ble diskutert I går. Bare fordi jeg for førstegang på 1 mnd tok kontrollen å fant noe jeg ville se på. Han satt å glodde på pc'n så gan var på nettet. Og jeg prata ikke med dereså da var det galt at jeg ville se to episoder av cake boss
når han ikke hadde noe han skulle se på eller fulgte med på. Han er bare nepe fordi seriene han ser på slutter.
Vi har vel vurdert det I 7 årBør vurdere en til da kanskje ja![]()
Ja ^-^ koselig når man sitter inne, kjipt når man skal gå til toget fordi bussen ikke dukker opp...Regner helt ekstremt altså![]()
Er ikke alltid det løser noe uansett - vi har to, men kun en vi bruker (andre er gamle hans fra studietiden)Vi har vel vurdert det I 7 årså kommer vel til å vurdere det I 7 år til tenker jeg
![]()
Høres ut som han har funnet en god lærer der ^-^Åååh fikk Mail av læreren til Alexbar messe skryt å få
![]()
det er så fantastisk
![]()
![]()
Han som sleit sånn på den andre skolen![]()
![]()
Haha jajaVi har vel vurdert det I 7 årså kommer vel til å vurdere det I 7 år til tenker jeg
![]()
Er det jeg å regner med, ender vel med at vi sitter I hvert vårt rom å ser på det sammeEr ikke alltid det løser noe uansett - vi har to, men kun en vi bruker (andre er gamle hans fra studietiden)
Åhh så fantastiskÅååh fikk Mail av læreren til Alexbar messe skryt å få
![]()
det er så fantastisk
![]()
![]()
Så braÅååh fikk Mail av læreren til Alexbar messe skryt å få
![]()
det er så fantastisk
![]()
![]()
![]()
Da er liksom litt av poenget borteEr det jeg å regner med, ender vel med at vi sitter I hvert vårt rom å ser på det samme![]()
Takk, målet nåddDa er liksom litt av poenget borte
Btw update var 15.55 og da var du en over 2222![]()
Resten blir bare bonus ^-^ men da har vi 6 fra november med I trekningen av setet, ikke dårlig detTakk, målet nådd![]()
: )
![]()
Yayy en bør neste vinneResten blir bare bonus ^-^ men da har vi 6 fra november med I trekningen av setet, ikke dårlig det![]()