Å neiSå kjedelig.. Huff, ja kan forestille meg at det ble verre da, ja! Min var ganske sur i går, men smørblid i dag.
Det kom seg heldigvis da vi kom hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neiSå kjedelig.. Huff, ja kan forestille meg at det ble verre da, ja! Min var ganske sur i går, men smørblid i dag.
Off, kjedelig da...håpe han blir mer happy snart![]()
Middagen ferdig, brød i ovnen. Gleder meg til nystekte brød til kveldsmat jeg![]()
Nå venter vi bare på at mannen skal komme hjem før vi setter oss. Vurderte å hente han (pøsregnet ute), men konkluderte med at det ikke var synd i han![]()
Good goodJada gikk over da vi kom hjem heldigvis![]()
Jeg åalltid sulten nå jeg
spiser nøtter
![]()
Ja må vente på gubben jeg å, å gudene vet når han kommer hjemJa jeg og hehe.. Venter bare på sambo skal komme hjem så får jeg starta på maten![]()
Gleder meg til ny oppdateringmener jeg har greid målet nå
![]()
Fikk tlf av en veldig stressa kollega...jeg har lovt guttungen cars kake også bla bla bla...Hva da da?![]()
Når er oppdateringen da?Gleder meg til ny oppdateringmener jeg har greid målet nå
![]()
Ja må vente på gubben jeg å, å gudene vet når han kommer hjem![]()
<3 <3 det håper virkelig jeg åForferdelig. Håper han aldri får flere barn, og at dine barn slipper å ha noe mer med han å gjøre<3
Fikk tlf av en veldig stressa kollega...jeg har lovt guttungen cars kake også bla bla bla...
Jeg klarte å ødelegge det spiselige bilde![]()
Så da tyr hun til meg vettu![]()