Hehe jaæsj syns det er litt kjedelig med regn jeg.. syns det er koselig om kvelden når jeg kan sitte inne og kose meg, men sånn på dagen kan det godt være fint vær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jaæsj syns det er litt kjedelig med regn jeg.. syns det er koselig om kvelden når jeg kan sitte inne og kose meg, men sånn på dagen kan det godt være fint vær![]()
Så brai går fikk jeg kjøpt et par julegaver faktisk! Det var rabatt og fri frakt på lekmer så kjøpte til en niese og en nevøHar igjen litt til hun ene da, men veldig kjekt å få unna litt
![]()
Jamed 2
Hun ene jobber jeg med nå å hun har termin 2 dager før meg
Å så ei jeg pleide å jobbe med før![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
![]()
Ungene er levert å jeg har handletnå er det frokost å avslapping før tur på cafe
![]()
Våken igjenn nåHørtes lurt ut det, hvis du er trøtt![]()
Så bra, alltid godt å få begynt på dei går fikk jeg kjøpt et par julegaver faktisk! Det var rabatt og fri frakt på lekmer så kjøpte til en niese og en nevøHar igjen litt til hun ene da, men veldig kjekt å få unna litt
![]()
Takk for detGod morgen
Cafe tur er ikke feilkos deg masse der
![]()
Hehe kos deg med sjokolade duFikk så lyst på sjokoladetror jeg må en tur på butikken før jeg prøver å forstå nav.no
![]()
Åååh har du enda ikke fått det til? Gud så irriterende daDet går ikke an å forstå seg på japan foto heller!
Åååh har du enda ikke fått det til? Gud så irriterende da![]()
Fikk så lyst på sjokoladetror jeg må en tur på butikken før jeg prøver å forstå nav.no
![]()
Lunsj førstHehe kos deg med sjokolade duå forstå seg på NAV tror jeg ikke går an
Søren hellerJaaaa ga opp egentlig, men så prøvde jeg igjen nå, men det går jo fortsatt ikke! lastet ikke opp bilder nå altså, klok av skademen får ikke logget inn! hrmf
![]()