Skravletråd august

herregud vi vurderer å vie oss i tinghuset vi når vi er blitt gravid og fått babyen :o og heller gifte oss i kirken i senere tid :)

Hvorfor får jeg ikke sove nå da??? Lillebror har holdt det gående siden kl 2 i natt og jeg har hvert så trøtt at det har hvert vondt å holde øynene åpne. Nå har han sovna, men da er plutselig ikke jeg så trøtt lenger... Dette kan bli en lang dag for da er sikkert jeg klar for å sove når han våkner Haha :P

La den oppned med en gang, dro ut strømmen og tok ut batteriet.
Maskinen er heldigvis gammel så skulle likevel spørre om ny når jeg var ferdig i permisjon...
Bra du var snarrådig. Så håper vi på ny pc etter perm. Du har den gjennom jobben?

Men folkens, om vi skal klare 7000 innlegg ila dagen så må dere jo jammen våkne til liv :D
Her er sommeren over. Kjennes det som. Tette sko og regnkåpe på vei til jobb i dag...

Hvorfor får jeg ikke sove nå da??? Lillebror har holdt det gående siden kl 2 i natt og jeg har hvert så trøtt at det har hvert vondt å holde øynene åpne. Nå har han sovna, men da er plutselig ikke jeg så trøtt lenger... Dette kan bli en lang dag for da er sikkert jeg klar for å sove når han våkner Haha :p
Overtrøttheta er så kjip slik altså :( Blir alt for urolig i kroppen til å sovne til slutt...

Over 100 innlegg i dag ;) Og rykket 3 plasser frem på lista ;) (datt bakover i noen dager pga dårlig form og mye å gjøre). Håper på å nå 2222 ;)
Hvordan ser det ut for dere?
Går fremover her også. Mangler rundt 50 på målet nå;)

Overtrøttheta er så kjip slik altså :( Blir alt for urolig i kroppen til å sovne til slutt...

Ja det det... men han sov jo hele 10 min i stad da :P så ja jeg trur jeg har rett i at dette kan bli en lang dag :P

Back
Topp