koseligHeheheier på deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
koseligHeheheier på deg!
god nattGod natt dereOg god vakt
![]()
Imorgen tror jeg![]()
Vet ikke enda.Den står og tørker fremdelesOh no!!hvordan gikk det da!!?
Da tror jeg du har flaks!! Men SÅ bra!Da har datamaskinen min tørket.
Eneste som er galt etter hva jeg kan er er at jeg nå må bruke en ekstern mus, men det overlever jeg ut permisjonen..
La den oppned med en gang, dro ut strømmen og tok ut batteriet.Da tror jeg du har flaks!! Men SÅ bra!
Bra du var snarrådig. Så håper vi på ny pc etter perm. Du har den gjennom jobben?La den oppned med en gang, dro ut strømmen og tok ut batteriet.
Maskinen er heldigvis gammel så skulle likevel spørre om ny når jeg var ferdig i permisjon...
Overtrøttheta er så kjip slik altsåHvorfor får jeg ikke sove nå da??? Lillebror har holdt det gående siden kl 2 i natt og jeg har hvert så trøtt at det har hvert vondt å holde øynene åpne. Nå har han sovna, men da er plutselig ikke jeg så trøtt lenger... Dette kan bli en lang dag for da er sikkert jeg klar for å sove når han våkner Haha![]()
Har visst detHar du brukt den opp?!![]()
Går fremover her også. Mangler rundt 50 på målet nåOver 100 innlegg i dagOg rykket 3 plasser frem på lista
(datt bakover i noen dager pga dårlig form og mye å gjøre). Håper på å nå 2222
Hvordan ser det ut for dere?
Det hørtes jo veldig bra ut daDa har datamaskinen min tørket.
Eneste som er galt etter hva jeg kan er er at jeg nå må bruke en ekstern mus, men det overlever jeg ut permisjonen..
Overtrøttheta er så kjip slik altsåBlir alt for urolig i kroppen til å sovne til slutt...
Da har datamaskinen min tørket.
Håper du får slappa av litt i dag da.Har visst detKjennes litt bedre ut i dag, men kjenner nivået er litt lavt altså
![]()
Så braGår fremover her også. Mangler rundt 50 på målet nå![]()
Så bra at den er brukanes selv om musa tok kveldenDa har datamaskinen min tørket.