Skravletråd august

koselig å høre på regnet og høre på coldplay :) mine 2 sover. ringer bhg i morgen jeg å sier at hun blir hjemme da også. da kan vi kose oss hjemme en dag til :Heartred i morgen skal jeg bake så vi har dessert til onsdagen :thumleft kom gjerne med en oppskrift du synes er god :)

den følsen når jeg er trøtt, men hodet tenker sånn : / blæææ... måtte bare få det ut :p

koselig å høre på regnet og høre på coldplay :) mine 2 sover. ringer bhg i morgen jeg å sier at hun blir hjemme da også. da kan vi kose oss hjemme en dag til :Heartred i morgen skal jeg bake så vi har dessert til onsdagen :thumleft kom gjerne med en oppskrift du synes er god :)
Hørtes jo koselig ut :) Ligger å hører på regnet her også..

Kos dere masse hjemme i morgen:)

Æsj...håper du går sove snart:)
håper jeg og ... mye følelser som svømmer rundt etter vi bestemte oss for å hoppe i det å prøve igjen <3 jeg er ganske så følsom for venninner som er gravide som absoultt må snakke med meg om hvor lykkelig de har det osv ... er spesielt ei nå som absoultt må nevne dette for hver eneste samtale :(

Back
Topp