Lolo
Forumet er livet
Første gang jeg prøver på mye innlegg jeg ogsåHadde ikke trodd jeg kom over 1500. Første gang jeg prøver... Men nå håper jeg på 2222![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang jeg prøver på mye innlegg jeg ogsåHadde ikke trodd jeg kom over 1500. Første gang jeg prøver... Men nå håper jeg på 2222![]()
i morgen skal jeg bake så vi har dessert til onsdagen Så braFørste gang jeg prøver på mye innlegg jeg også![]()
Har du brukt den opp?!Hvor får man energi fra? Jeg er helt tom![]()
Høres lurt utJa daSå da tenker jeg det blir bra å få hele ettermiddagen og kvelden med lillemor og samboeren
![]()
Yeei, så braOver 100 innlegg i dagOg rykket 3 plasser frem på lista
(datt bakover i noen dager pga dårlig form og mye å gjøre). Håper på å nå 2222
Hvordan ser det ut for dere?
MhmHøres lurt ut![]()
Imorgen tror jegMen nå får du vel snart din tilbake?![]()
HeheYeei, så bra
Ser greit ut for meg også![]()
Hørtes jo koselig utkoselig å høre på regnet og høre på coldplaymine 2 sover. ringer bhg i morgen jeg å sier at hun blir hjemme da også. da kan vi kose oss hjemme en dag til
i morgen skal jeg bake så vi har dessert til onsdagen
kom gjerne med en oppskrift du synes er god
![]()
Kos dere masse hjemme i morgenkoselig å høre på regnet og høre på coldplaymine 2 sover. ringer bhg i morgen jeg å sier at hun blir hjemme da også. da kan vi kose oss hjemme en dag til
i morgen skal jeg bake så vi har dessert til onsdagen
kom gjerne med en oppskrift du synes er god
![]()
koseligHørtes jo koselig utLigger å hører på regnet her også..
takk for detKos dere masse hjemme i morgen![]()
Æsj...håper du går sove snartden følsen når jeg er trøtt, men hodet tenker sånn : / blæææ... måtte bare få det ut![]()
Nei, blir bare utfordret jegHeheSer jo veldig greit ut for deg da
Har du lagt egne mål for å slå deg selv fra mnd til mnd også eller?
![]()
håper jeg og ... mye følelser som svømmer rundt etter vi bestemte oss for å hoppe i det å prøve igjen <3 jeg er ganske så følsom for venninner som er gravide som absoultt må snakke med meg om hvor lykkelig de har det osv ... er spesielt ei nå som absoultt må nevne dette for hver eneste samtaleÆsj...håper du går sove snart![]()
OkNei, blir bare utfordret jeg
Denne måneden blir rekord, kommer nok aldri så høyt igjen![]()
Hehetakk for detdet skal vi
skal holde meg unna snop og brus i morgen. dette skal jeg klare
![]()