Skravletråd

God morgen :)

Håper du får en fin dag på jobb:)

Regner her å:)) Liker regn jeg:))
Skal prøve ;)

Liker egentlig regnet jeg og, og synes det er koselig når det lyner og tordner ute ^-^

Men ulempen er jo at kattene var inne I hele går kveld, og følte derfor for å prøve å vekke oss I natt fordi de ville ut. Han ga opp ca 5, og brukte kassa... men hjalp ikke akkurat på søvnen ;)

Noen planer er for dagen?

Skal prøve ;)

Liker egentlig regnet jeg og, og synes det er koselig når det lyner og tordner ute ^-^

Men ulempen er jo at kattene var inne I hele går kveld, og følte derfor for å prøve å vekke oss I natt fordi de ville ut. Han ga opp ca 5, og brukte kassa... men hjalp ikke akkurat på søvnen ;)

Noen planer er for dagen?
Jeg å liker lyn og torden :)

Ser den med pus:) der har heldigvis våres luke, å ikke do inne så han har ikke noe valg :)

Skal prøve å sette meg inn I dette med søknad om foreldrepenger :p skal til lege på fredag så da vil jeg ha den ferdig så jeg får sendt den.
Har du noen planer utenom jobb da?:)

Jeg å liker lyn og torden :)

Ser den med pus:) der har heldigvis våres luke, å ikke do inne så han har ikke noe valg :)

Skal prøve å sette meg inn I dette med søknad om foreldrepenger :p skal til lege på fredag så da vil jeg ha den ferdig så jeg får sendt den.
Har du noen planer utenom jobb da?:)
Vil hest ha dem inne om natten jeg da - noe de er vant til, og fungerer stort sett greit (dette da vi har noen naboer som jobber natt/kjører litt fort når de kommer hjem + grevling :/ )

Lurt å sette seg inn I det - så igjennom skjemaet flere ganger før jeg fylte ut.. regnet meg frem til datoer og styrte :P

Nei, tror ikke det er andre planer. Kl er uansett nesten 6 før jeg er hjemme så blir stort sett middag og slappe litt av ^-^

Vil hest ha dem inne om natten jeg da - noe de er vant til, og fungerer stort sett greit (dette da vi har noen naboer som jobber natt/kjører litt fort når de kommer hjem + grevling :/ )

Lurt å sette seg inn I det - så igjennom skjemaet flere ganger før jeg fylte ut.. regnet meg frem til datoer og styrte :P

Nei, tror ikke det er andre planer. Kl er uansett nesten 6 før jeg er hjemme så blir stort sett middag og slappe litt av ^-^

Godt å få slappet av da, etter en lang dag:)

Når jeg vokste opp hadde vi å katter og de var enten inne eller ute om natta, alt kom ann på hvor de var når ma/pa gikk å la seg, var de inn kom de å vekte oss når de skulle ut. Så skjønner godt du vil ha dem inne:)
Han vi har nå, har en ting imot inne do, da holdt han seg til han ikke greide mer og det ble noen uhell, å så ble gubben litt lei av å bli vekt på natta av at han skulle ut. Så gubben fant ut at vi skulle ha luke:)

Her regner det. Jeg ligger fortsatt i senga, pleier være oppe på denne tiden men var så trøtt gjeeesp :)

Her blir det skive med fiskekake til frokost på meg og guttungen:D

Back
Topp