Hahaha jeppahhaha....det er rææva program kan du hilse fra meg![]()
Føler meg som en fantastisk sjåfør selv Da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha jeppahhaha....det er rææva program kan du hilse fra meg![]()
JaTragisk det der
Hehe neihehe joda for all del...bare skjønneer det ikke![]()
Greier ikke det jeg, vet ikke hva jeg kommer til å ha lyst på resten av uka. Men må vel bli flink til det. Når vi går over I permisjon, får mindre å rutte med da.Er kjekt med meny å en plan![]()
![]()
Jeg trodde heller ikke jeg skulle klare detGreier ikke det jeg, vet ikke hva jeg kommer til å ha lyst på resten av uka. Men må vel bli flink til det. Når vi går over I permisjon, får mindre å rutte med da.
Ja jeg hadde ikke greid hele uka, må liksom ha helgaJeg trodde heller ikke jeg skulle klare detmen nå er vi på 3 uken å har klart å følge den
ofte har jeg helgen åpen da
hvertfall til nermere helg sånn at jeg kan finne på noe annet der
![]()
Hihi jaEnig)
haha selvsagt...tror ikke jeg skal uttale meg uansett om smak på tvHahaha jeppmen han stor koser seg så da skal jeg heller overleve
haha
Føler meg som en fantastisk sjåfør selv Da![]()
mhm, krysser fingene for detJamen håper de kommer snart :/
oh yeahEr kjekt med meny å en plan![]()
![]()
Tror det hadde vært morro jeg å høre hva som er favoritt programmet til folk og om de har sett på noen serier og slikthaha selvsagt...tror ikke jeg skal uttale meg uansett om smak på tv![]()
Men da er det en grei måte å gjøre som megJa jeg hadde ikke greid hele uka, må liksom ha helga![]()
Ja virkeligmhm, krysser fingene for det
Hahaha ikke jeg heller egentlighaha selvsagt...tror ikke jeg skal uttale meg uansett om smak på tv![]()
Det blir nok kjempe kos daI morra skal vi i den åpne barnehagen vi gikk i før gutungen begynte i vanlig barnehage...blir kos![]()
Ja såklart...off...lei situasjon...så glad at arbeidsgiver betaler her.Ja virkeligto mnd uten lønn tar jammen på :/
nei haha..alt jalla mellom himmel og jordHahaha ikke jeg heller egentlig![]()