Takk for svar! Samme greie herVi har malt i grøten etter anbefaling fra hs, frøkna er ikke hard i magen, men det går mange dager mellom bæsjebleiene, så det er for forebygge at hun blir hard. Bruker ei lita teskje![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Samme greie herVi har malt i grøten etter anbefaling fra hs, frøkna er ikke hard i magen, men det går mange dager mellom bæsjebleiene, så det er for forebygge at hun blir hard. Bruker ei lita teskje![]()
Takk for tips! Skal teste ut og se om det smaker bedre med mmeDen hirsegrøten brukte vi mye til eldste, men blandet med mm/mme, har du prøvd det? Synes mange av de andre grøtene er alt for søte.
Min blir også hard i magen av den ris og banan grøten fra nestlé.. Så jeg tar litt malt oppi.. Hun liker jo den grøten så godt! Ikke så glad i den med havre.. Ikke søt nok!Her er det nestlé for alle pengahun elsker de grøtene, blander med litt most banan til tider og hjemmelaget pæremos, nam nam. Men hun sliter litt med hard mage nå og da, lurer på å teste med litt malt. Hun er ikke fan av sviskemos..
Her har vi gått over på 6 mnd grøtene, mild havregrøt med banan og bringebær og havregrøt med pære som er favorittene. Så blander jeg litt frukt i selv som sagtMin blir også hard i magen av den ris og banan grøten fra nestlé.. Så jeg tar litt malt oppi.. Hun liker jo den grøten så godt! Ikke så glad i den med havre.. Ikke søt nok!
Bare en liten dæsjHer har vi gått over på 6 mnd grøtene, mild havregrøt med banan og bringebær og havregrøt med pære som er favorittene. Så blander jeg litt frukt i selv som sagtliker det best litt søtt hun også. Det er malt ekstrakt du bruker sant? og hvor mye i en posjon grøt?
Her har vi gått over på 6 mnd grøtene, mild havregrøt med banan og bringebær og havregrøt med pære som er favorittene. Så blander jeg litt frukt i selv som sagtliker det best litt søtt hun også. Det er malt ekstrakt du bruker sant? og hvor mye i en posjon grøt?
En med banan og bringebãrHvem
Er d som har mild havregrøt med bringebær og pære i?
En med banan og bringebãr
En med pære
Det der er NestlèJa, men hvilket merke?
Kjøpte 6 mnd ellas kitchen jeg nå. Hun har spist fast føde siden hun var 4 mnd og en uke, så d må da gå greit vel?
Spiser 6 måneders her, går helt fintJa, men hvilket merke?
Kjøpte 6 mnd ellas kitchen jeg nå. Hun har spist fast føde siden hun var 4 mnd og en uke, så d må da gå greit vel?
Det der er Nestlè
Ja det går nok fint![]()
Spiser 6 måneders her, går helt fintspist fast føde siden rett før 4 mnd.
Da må vi sjekke ut de grøtene.
Spent på hva hun syns om de diverse ellas kitchen mosene jeg kjøpte til henne![]()