Åh herligDa var vi på vei hjemspist masse masse taco og kaker
![]()
Hvilke kaker fikk dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh herligDa var vi på vei hjemspist masse masse taco og kaker
![]()
<3
Nerver er noe herk..
Meeen er enda en dag nermer termin . Å enda en dag nermere å slippe det presset på nerven <3
Åh herlig![]()
Hvilke kaker fikk dere?
Sånn der var de siste baby klærne hengt opp![]()
Å har vasket en hau med gulpekluter vaske kluter og håndklærhehe nå har vi nok der å
![]()
![]()
Siste laget på kaken er på plass å den står nå å koser seg i kjøleskapet. Hadde litt for mye jordbær i. Men håper det går fint likevel![]()
Åååh den sjokolade kaken hørtes himmelsk ut jaEn klissete ganske mørk sjokoladekake med melkesjokolade-smørkrem, den var nyyydeligog bløtkake med bær
![]()
Men det går fortJeg har ennå litt mer babyklærvasken maskin til kanskje
eller to, burde kanskje dele opp i lyst og mørkt
![]()
Åh, rørte jordbær♥Tok opp et glass jordbærsyltetøy fra fryseren idag jeg, sp i morgen tidlig blir det rista brød med syltetøy påNettopp satt på en tørketrommel å hengt opp to vegg klisternå måtte jeg ha en liten pause før jeg rører ut jordbærene
![]()
Ikke jeg fått med meg heller! Åh, typisk!Høh?? Må inn å se
Ååg namme daÅh, rørte jordbær♥Tok opp et glass jordbærsyltetøy fra fryseren idag jeg, sp i morgen tidlig blir det rista brød med syltetøy på![]()
Det bevarer hele mndIkke jeg fått med meg heller! Åh, typisk!
Men det går fortkommer sikkert mere å som må vaskes etter hvert men
![]()
Der var krykker bestillt
En ting er hvertfall sikkert dette er å blir mitt siste barn!
Så lenge det ikke skjer ett uhell med beskyttelsen. For jeg hadde ikke klart å ta abort![]()