Shopping!

Ny vogn og ny vognpose:) Har både vogndilla og dilla på lilla
 

Vedlegg

  • 1436803114901.jpg
    1436803114901.jpg
    104,1 KB · Visninger: 25
Ble nye sko i dag:) superfit med gore tex:) De andre har blitt for små, oppe i str 23 nå.ImageUploadedByBV Forum1436807927.789003.jpg
 
Ny vogn igjen? ;) Hvilken type?
eh, ja hehe. Det er brio smile. Den vsr på 50% salg, betalte bare 2250 for den. Måtte jo slå til da siden jeg har vurdert den en stund:)
 
Ble nye sko i dag:) superfit med gore tex:) De andre har blitt for små, oppe i str 23 nå.Vis vedlegget 126147
Hvor mange skopar har dere? Vi har heldigvis ikke måttet gå opp en størrelse ennå. Men må nok kjøpe noe gore tex til høsten igjen. Her bruker hun str. 20
 
Ny vogn og ny vognpose:) Har både vogndilla og dilla på lilla

Igjen! Du altså!
Ikke fornøyd med Bumbleriden?
Jeg vurdere litt Stolke trailz til nr 2...men er egentlig fornøyd med de vognen vi har :)
 
Igjen! Du altså!
Ikke fornøyd med Bumbleriden?
Jeg vurdere litt Stolke trailz til nr 2...men er egentlig fornøyd med de vognen vi har :)
Jo, jeg er ganske fornøyd med bumbleride. Den er egentlig veldig god å trille, men den kan kjennes hakket for lav i styret. Og det øverste hakket blir for høyt. Og så synes jeg ryggjusteringen er litt for kronglete.
Men det er jo egentlig bare bagateller, det viktigste er at jeg savner å ha henne mot meg når jeg triller.

Å få en unge til er jo veldig god unnskyldning for å kjøpe en vogn til;) Alltid gøy å prøve noe nytt.
 
Jo, jeg er ganske fornøyd med bumbleride. Den er egentlig veldig god å trille, men den kan kjennes hakket for lav i styret. Og det øverste hakket blir for høyt. Og så synes jeg ryggjusteringen er litt for kronglete.
Men det er jo egentlig bare bagateller, det viktigste er at jeg savner å ha henne mot meg når jeg triller.

Å få en unge til er jo veldig god unnskyldning for å kjøpe en vogn til;) Alltid gøy å prøve noe nytt.

Jeg bruker den i nøytral stilling av de tre mulige (lav, nøytral og høy). Enig ang ryggen, men når man lærer seg den er det ok.

Vi har med Bumbleriden til syden, perfekte by/sommer vogn med sommerkalesje.
 
Hvor mange skopar har dere? Vi har heldigvis ikke måttet gå opp en størrelse ennå. Men må nok kjøpe noe gore tex til høsten igjen. Her bruker hun str. 20

Vi har to par. Et par vanlige og et par sandaler:) Er på par nr 3 i vanlige sko nå, vokst en del siden januar!
 
Jeg bruker den i nøytral stilling av de tre mulige (lav, nøytral og høy). Enig ang ryggen, men når man lærer seg den er det ok.

Vi har med Bumbleriden til syden, perfekte by/sommer vogn med sommerkalesje.


Bugabooen mente jeg, ikke Bumbleriden.
 
Ja, den kalesjen er fin. Man kan faktisk feste sommerkalesjen til bugaboo på brio smile.
Hvilken farge har du på bumbleride?

Sort.
Skal følge med om jeg ikke kan finne en Stokke trailz brukt kanskje..liker ikke sportsdelen da. Der er Bumbleriden overlegen synes jeg..
 
Sort.
Skal følge med om jeg ikke kan finne en Stokke trailz brukt kanskje..liker ikke sportsdelen da. Der er Bumbleriden overlegen synes jeg..
Enig at sportsdelen til stokke er litt rar, spesielt ved beina. Jeg synes setet til bumbleride er bra, hun både sitter og ligger godt. Setet er rettere enn på bj city elite, og bedre i det hele tatt.
 
Kom over 50% salg på ullklær hos Husfliden. Kjøpte genser og kjole i merinoull fra Siri Brodersen, og lue og strømpebukse fra Lille Lam. Strømpebuksa i str. 86 var dessverre altfor stor.
 

Vedlegg

  • 1436976761922.jpg
    1436976761922.jpg
    44,2 KB · Visninger: 22
  • 1436976773246.jpg
    1436976773246.jpg
    49,1 KB · Visninger: 27
Har kjøpt en ny (godt brukt) bugaboo bee plus! Måtte bare...
 

Vedlegg

  • 1438978941651.jpg
    1438978941651.jpg
    43,3 KB · Visninger: 18
Hvordan står det til med vognparken? Hvilken er favoritter?
 
  • Liker
Reactions: K84
Hvordan står det til med vognparken? Hvilken er favoritter?
Brio smile og bugaboo bee er mine to favoritter altså:) Er de jeg har "landet" på nå etter litt utskifting. Men har lyst å teste emmaljunga super nitro med lufthjul også. Med viking bag.
 
Brio smile og bugaboo bee er mine to favoritter altså:) Er de jeg har "landet" på nå etter litt utskifting. Men har lyst å teste emmaljunga super nitro med lufthjul også. Med viking bag.

Jeg har ikke prøvd noen av de, men vurderte smile veldig da jeg skulle kjøpe vogn for første gang.

Solgte chiccoen i dag, og skal kjøpe Mountain buggy nano.
Bruker veldig lite vogn, men trenger en på flyplassen så hun ikke løper bort.
 
Back
Topp