Vi hadde den til storebror. Veldig fornøyd, fin trille. Det vil jo si, vi har den fremdeles, i kjelleren. Vi bruker bare bumbleride indien som trille denne gangen. Brukte Titaniumen helt i starten når lillebror var nyfødt men da med bilsetet på
Kjøpt ny stelleveske! Solgte den forrige fordi jeg hadde lyst på ny Fikk 1100 for den gamle og kjøpte denne for 1000. Har tenkt å bruke den som vanlig veske også, det hører til en liten veske som man kan ha alle stellesakene i. Så kan jeg bare ta ut den når jeg skal bruke den som veske.
De hvite har jeg også bestilt, er egentlig i mot å putte plastikk på bena..men tenkte til fint i et par timer får det gå. Venter med å kjøpe skinn til vi skal til Spania.
Å, gøy med shopping! Synes det er ekstra morsom med klær nå som våren er her og hun kan gå ute selv. Var litt mer kjedelig når hun bare lå i vogna da vi var ute.
Ja, jeg synes det er gøy å shoppe hjemme. Hun har voks ut av absolutt alt hun har, men synes det er dyrt med klær her nede. Så gleder meg til salget starter da skal jeg gå amok.
Nå fikk jeg lyst til å shoppe! Blir mindre av det etter at jeg begynte å jobbe Men fikk sms om at det er kundekveld på polarn o pyret i morgen, så da blir det nok en tur dit
Har kjøpt to poser med klær brukt for 250kr, greit å ha litt klær som det ikke er så nøye med til barnehagen. Fikk med en fin rød julekjole også, så da slipper vi å tenke på det
Typisk nok passet ikke skoene. Kjøpte str. 20-21, men de har altfor store Blir gule sko til bunaden da.
Ja, de er store i størrelsen. Usikker på når de kommer til å passe altså, synes de var litt brede også.