Shopping!

En tråd i 'Mars 2014' startet av M+A=baby, 27 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Galadriel Gift med forumet Marsboerne

Likte godt de bildene! Kjempefine farger :) Vi burde også kjøpt en reservebamse!

2. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Vi har kjøpt trille, Silver cross micro:) I knall gul så klart!

3. Buebe0708 Elsker forumet

Fin farge

Vi har just kjøpt Titanium Baby breeze trille. I lys grønn ;-) veldig fornøyd med den

4. Ninajinta Elsker forumet Marsboerne

Vi hadde den til storebror. Veldig fornøyd, fin trille. Det vil jo si, vi har den fremdeles, i kjelleren. Vi bruker bare bumbleride indien som trille denne gangen. Brukte Titaniumen helt i starten når lillebror var nyfødt men da med bilsetet på:)

5. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Kjøpt ny stelleveske! Solgte den forrige fordi jeg hadde lyst på ny:) Fikk 1100 for den gamle og kjøpte denne for 1000. Har tenkt å bruke den som vanlig veske også, det hører til en liten veske som man kan ha alle stellesakene i. Så kan jeg bare ta ut den når jeg skal bruke den som veske.

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  6. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Den var fin! Er det Storksak?

7. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Jepp, Storksak Noa:) Den er helt ny i år.

8. K84 Elsker forumet Marsboerne

Den var fin! Veldig fornøyd med vår storksak:)

9. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Har bestilt sko fra hm faktisk. Tenkte å bruke de hvite til bunaden.

Vedlagte filer:

Last edited: 9 Mai 2015
  10. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

De hvite har jeg også bestilt, er egentlig i mot å putte plastikk på bena..men tenkte til fint i et par timer får det gå. Venter med å kjøpe skinn til vi skal til Spania.

11. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Pappa hadde shoppa Tinkafu regntrekk da Babyshop hadde 30 %
    Gleder meg til å prøve det.

12. K84 Elsker forumet Marsboerne

Veldig fornøyd med det!

13. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

ImageUploadedByBV Forum1430736926.432487.jpg ImageUploadedByBV Forum1430736949.432598.jpg ImageUploadedByBV Forum1430736961.249941.jpg ImageUploadedByBV Forum1430736976.917885.jpg

14. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

15. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Ja, jeg synes det er gøy å shoppe hjemme. Hun har voks ut av absolutt alt hun har, men synes det er dyrt med klær her nede. Så gleder meg til salget starter da skal jeg gå amok.

16. K84 Elsker forumet Marsboerne

Nå fikk jeg lyst til å shoppe! Blir mindre av det etter at jeg begynte å jobbe;) Men fikk sms om at det er kundekveld på polarn o pyret i morgen, så da blir det nok en tur dit:)

17. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Har kjøpt to poser med klær brukt for 250kr, greit å ha litt klær som det ikke er så nøye med til barnehagen.
    Fikk med en fin rød julekjole også, så da slipper vi å tenke på det:)

18. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Typisk nok passet ikke skoene. Kjøpte str. 20-21, men de har altfor store:( Blir gule sko til bunaden da.

19. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Jeg leste at de var store i størrelsen, så kjøpte både 18-19 og 20-21.

20. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Ja, de er store i størrelsen. Usikker på når de kommer til å passe altså, synes de var litt brede også.

Del denne siden