Skravletråd august

Det er såå godt og så lettvint :D
Litt tiltak å komme igang, derfor lager jeg mye, to pakker kjøttdeig og stor deig, når jeg først gjør det. Det er jo enkelt å lage mange når man først er igang. Genialt å legge i matboksen på turdag, som kjapt mellommåltid og elles kos.

Fordi når småen har sovna for kvelden, har jeg så mye anna jeg må gjøre. Å så stuper jeg i seng :P

Var ikke så mye artig på tv i går kveld. Kanskje i dag? Hehe..

Forresten, pappaen har permisjon nå. Så er hans tur til å ta i et tak nå. Da kan jeg senke skuldrene litt :P
Å ja, skjønner at søvn prioriteres:p
Deilig å få litt avlastning av pappaen da:D

Vi fikk nye naboer i går, leieboere i nabohuset. Vi håpet det skulle komme noen med barn. På morran i dag vælva det ut to voksne og fire små!!!! Med en liten tre roms skjønner jeg godt at de måtte komme seg ut;)
Så koselig med nye naboer:D
Og lekekamerater til barna!

Da kommer hun nok til å kose seg masse:D

Det gjør hun nok :) så får meg og lillebror ta en liten tur på senteret så jeg kan få bytta noen gaver og en henta en pakke på posten :) så blir det helt sikkert til at jeg kjøper noe som jeg kan spise til middag da jeg ikke gidder å lage noe til bare meg i dag :P

God formiddag jenter.

Her har jeg akkurat spist frokost.
Skal i dusjen nå, så handle det jeg glemte på torsdag før jeg pakker og drar til mamma :)
Sitter og lurer på om det er noe jeg trenger på Norwegian outlet når jeg første er i Vestby :rolleyes:

Hvordan ser dagen deres ut?

Nei :/ hun klødde og var sår i natt :( men nå smiler henne og går rundt og rundt bordet :p :D får se det an i helgen. Ut må vi, for det er så fint vær :) selv om jeg ikke har så godt av det :p
Uff da, vondt å klø:( håper du har noe å smøre på!
Hvorfor har du ikke godt av å være ute?:)

Kaka avkjøler seg, muffinsene er i ovnen. Det ble litt mindre gele i skåla enn jeg hadde tenkt, men sånn ble der og blandingen av farger var ifølge guttungen kul så da så.

Digger å ha selskap på skolen, for da trenger vi bare komme bort litt før, ordne bord og dekke på, gjøre klart til å varme pizzaboller i Micro etc. Trenger ikke tenke på å rydde bort gavene fra forrige selskap, oppvasken etter baking som ikke er helt ferdig, og alle delene til garderobeskapet som min mann og min far er på vei til å hente nå. Vi bare har selskap 14-16, så vi leverer lillesøster ca 1330 hos min bror/svigerinne og drar på skolen, låser opp og lager til, har selskap, sender ungene hjem, koster gulvet og setter bordene på plass (og vasker av vaniljesaus og gele fra dem) og drar hjem. Henter lillesøster på veien, og det hele er over
Høres veldig lettvint og greit ut:D
Kos dere med selskap!

Hei jenter!
Jeg har en liten utfordring til dere :D

I går ble det kun skrevet 5119 innlegg på forumet totalt. Vi i moderatorgruppen har som mål at det skal skrives 7200 innlegg i snitt per døgn.

Som dere sikkert allerede vet så venter det en Storksak stelleveske til den brukeren som engasjerer mest på forumet i august.

Så til utfordringen: Lag relevante tråder rundtom på forumet. Del din kunnskap, svar brukere som lurer på noe, kanskje akkurat du vet noe som andre kan ha nytte av :)
Og sist, men ikke minst, skravle så mye at denne lørdagen slås det rekord!! :D

Det gjør hun nok :) så får meg og lillebror ta en liten tur på senteret så jeg kan få bytta noen gaver og en henta en pakke på posten :) så blir det helt sikkert til at jeg kjøper noe som jeg kan spise til middag da jeg ikke gidder å lage noe til bare meg i dag :P
Kos deg på shopping søta:D

Uff da, vondt å klø:( håper du har noe å smøre på!
Hvorfor har du ikke godt av å være ute?:)
Ja :/ pga ME-syken, men når det er fint vær er jeg ute med lille N og i helgene alle sammen så mye vi kan :) blir noen timer så hjem :)

God formiddag jenter.

Her har jeg akkurat spist frokost.
Skal i dusjen nå, så handle det jeg glemte på torsdag før jeg pakker og drar til mamma :)
Sitter og lurer på om det er noe jeg trenger på Norwegian outlet når jeg første er i Vestby :rolleyes:

Hvordan ser dagen deres ut?

God dag :) jeg har sendt frøkna til farmoren (hun som hadde avtalt med farmoren), så har jeg fått dusja og rydda lett i stua. Så nå skal jeg ta med lillebror og gå på senteret og bytte noen gaver, hente en pakke på posten og kjøpe meg noe å spise i kveld ;) ellers så blir det nok litt husarbeid når jeg kommer hjem igjen :)

Du får ha en god tur og kose deg hos din mor :)

Back
Topp