Skravletråd august

Vi fikk nye naboer i går, leieboere i nabohuset. Vi håpet det skulle komme noen med barn. På morran i dag vælva det ut to voksne og fire små!!!! Med en liten tre roms skjønner jeg godt at de måtte komme seg ut;)

Ingen bedring til snuppa:)
Håper natten har gått greit..
Nei :/ hun klødde og var sår i natt :( men nå smiler henne og går rundt og rundt bordet :p :D får se det an i helgen. Ut må vi, for det er så fint vær :) selv om jeg ikke har så godt av det :p

Hun klør så passer på å smøre aloe vera :)

Får vel snart få rumpa opp av sofaen og ut i det fine været :D

Kaka avkjøler seg, muffinsene er i ovnen. Det ble litt mindre gele i skåla enn jeg hadde tenkt, men sånn ble der og blandingen av farger var ifølge guttungen kul så da så.

Digger å ha selskap på skolen, for da trenger vi bare komme bort litt før, ordne bord og dekke på, gjøre klart til å varme pizzaboller i Micro etc. Trenger ikke tenke på å rydde bort gavene fra forrige selskap, oppvasken etter baking som ikke er helt ferdig, og alle delene til garderobeskapet som min mann og min far er på vei til å hente nå. Vi bare har selskap 14-16, så vi leverer lillesøster ca 1330 hos min bror/svigerinne og drar på skolen, låser opp og lager til, har selskap, sender ungene hjem, koster gulvet og setter bordene på plass (og vasker av vaniljesaus og gele fra dem) og drar hjem. Henter lillesøster på veien, og det hele er over

Vi fikk nye naboer i går, leieboere i nabohuset. Vi håpet det skulle komme noen med barn. På morran i dag vælva det ut to voksne og fire små!!!! Med en liten tre roms skjønner jeg godt at de måtte komme seg ut;)

Hehe ja da kan det være greit å komme seg ut litt :)
Men så greit at det var naboer med barn slik som du du håpet da :)

Jeg forteller mye om lille U, men dette er ingen fortelling om han.
Dette er en fortelling om en liten frøken.

Mannen og jeg satt å pratet og brått hørte vi en veldig trist frøken våkne.
Hører hun står opp.
Går opp, finner henne i lekestuen og viser henne tilbake til seng.
Skal jeg synge en sang for deg.
Hun nikker, men klarer ikke si hvem hun ønsker da hun er for trøtt.
Setter meg ned ved sengen hennes og begynner å synge første sangen som faller meg inn.
"Du mor vil du være så snill og høre på meg...."

Vet ikke hvorfor jeg valgte den, har ikke sunget den på lenge.
Tankene går tilbake, sang den alltid for henne når hun lå i kurven lille U ligger i nå.
Hun var vanskeligere å legge enn han, men den sangen hjalp.
Hun var urolig på de to første versene, rolig på det tredje og sovnet på det fjerde..

Tredje vers..
"At buksa var nyvaska vet jeg jo vel, men ramlarn i søla så dettern jo lell..."
Frøkna griper fanten og legger seg godt til rette på siden..

Fjerde vers..
"Je grudde meg litt før jeg skulle gå hjem..."
Frøkna snorker

Lille skjønne jenta min, får mamma til å huske tilbake og tårer triller <3
Ååh....så herlig!!:D

Back
Topp