Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12år.Så deilig dahvor gammel er bonussønnen?
Haha, synes det går mye i kaker og e-bayFarlig å komme innom denne tråden I pauser - alltid snakk om kaker ^-^ blir jo sulten av mindre
Da var sjokoladekaka I ovnen straks ferdig. Å så er det inn med krydderkakausikker på hvordan den blir
tror jeg har hatt oppi litt mye krydder
men da får vi bare bake en til
![]()
Noen spesiell anledning?Da var sjokoladekaka I ovnen straks ferdig. Å så er det inn med krydderkakausikker på hvordan den blir
![]()
hehe ja...Haha, synes det går mye i kaker og e-bay![]()
KjedeliiiiiiigLegetime = ventiiiiing....
bahhh...kjedelig..Legetime = ventiiiiing....
Lager veldig sjelden kake jeg. Bare til bursdag og sånn egentligTror jeg skal lage kake i helgen jeg med alt det kakesnakket her![]()
Ja vi er kake og ebay dronningerHaha, synes det går mye i kaker og e-bay![]()
Da var sjokoladekaka I ovnen straks ferdig. Å så er det inn med krydderkakausikker på hvordan den blir
![]()
Samme her. Mannen mener jeg roter så mye på kjøkkenet *hans* når jeg prøver meg på bakingLager veldig sjelden kake jeg. Bare til bursdag og sånn egentlig![]()
Lager veldig sjelden kake jeg. Bare til bursdag og sånn egentlig![]()
Ja må nok dethehe...får ta smaksprøve ja![]()
Ja må nok detsnakke på røra, men håper krydret blir mindre fremtredende når de blir stekt
har lita tru på det da
![]()
Legetime = ventiiiiing....
Er jo litt ekstra kos å ha kake innimellom da! Og kjekt å lage noen som kanskje holder seg litt, som man kan servere til kaffen når det kommer besøkLager ikke så ofte jeg heller![]()
Er jo litt ekstra kos å ha kake innimellom da! Og kjekt å lage noen som kanskje holder seg litt, som man kan servere til kaffen når det kommer besøk![]()
Hos oss er det ikke noe problem å lage langpanne kaker å fyse dem for ingen av oss er kake monstre så her må jeg nesten fryse. Så baker bare kaker når jeg skal ha dem til noe bestemtEr jo litt ekstra kos å ha kake innimellom da! Og kjekt å lage noen som kanskje holder seg litt, som man kan servere til kaffen når det kommer besøk![]()