Han har vel hatt det I 7-8 år.Åh uff ikke godt å høre at det har spredd seg dahar han hatt det lenge?
Jammen godt han har dere da som kan hjelpe hanå er der for han
![]()
Du er god du <3
Liker å være samme med foreldrene mine jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har vel hatt det I 7-8 år.Åh uff ikke godt å høre at det har spredd seg dahar han hatt det lenge?
Jammen godt han har dere da som kan hjelpe hanå er der for han
![]()
Du er god du <3
Ja, her er ikke foreldrene sånn og tar ikke tak i det hele tattÅååh nei det er ikke noe kjekter så dumt når noen ødelegger
særlig foreldre
.
Min kan å handle endel på impuls . Å det er jeg fullt klar over å jeg snakker å ofte med han å passer på selv. Jeg har å åpen dialog med foreldrene så de vet at vis ser noe jeg ikke ser så er det greit at de gir besjed å jeg følger å opp.
Heldigvis har det bare sjedd en gang siden vi flyttet![]()
Ungen hadde veldig godt av det![]()
Hehe, bare å la være å svare vel?Irriterer meg når svigerinna mi nevner meg I kommentarer på fb kjøpe selge sider, spes når det er ting jeg synes er helt grusomme. Å kommer aldri til å kjøpe brukt bilsete, var en seng med på bildet å den var grusom. Kan jeg svare da? Vil jo ikke såre selger, med å si at jeg ikke likte det ho selger.
Ja var det det ble her å, han kunne ha operert det bort hadde han gått til lege tidligere, men den genrasjonen han er går liksom ikke til lege.Uff det er ikke greit. Godt han har dere! og dere han![]()
Vet hvordan det er, mammaen min hadde også kreft (men ble oppdaget veldig sent)
Leit å høre om din mor, klemUff det er ikke greit. Godt han har dere! og dere han![]()
Vet hvordan det er, mammaen min hadde også kreft (men ble oppdaget veldig sent)
Er det jeg har gjort alle de andre gangeneHehe, bare å la være å svare vel?
Hø??Svigerinna mi skrev at dette kunne være noe for prinsessa etterhvert, er seng til de som er ferdig med sprinkelseng og barnesete nr 2 I rekka. Men det er ikke bare denne gangen ho har gjort det, kjenner bare at det irriterer meg volsomt
Åh så koslelig daHan har vel hatt det I 7-8 år.
Liker å være samme med foreldrene mine jegdet gjør gubben å, han drar gjerne ned ditt uten meg, for å lese avisa og preike
![]()
Hehe, stå-på-mann han daDet er nok det.
Min far fikk faktisk sponset ferietur for han å min mor i gave fra jobben han. Fordi han ikke hadde vert borte en eneste dag på 2 år!
Så er ikke vanskelig å se hvor jeg har det fra![]()
Håper jeg klarer å føre det over på mine barn åat det er viktig å prøve før man gir opp
![]()
Atte hva?Ja, her er ikke foreldrene sånn og tar ikke tak i det hele tattNoe som er veldig tydelig på guttungen deres, det er jo han det først og fremst går ut over at foreldrene har gitt opp å sette grenser osv. Skjønner jo at impulskontroll ikke handler om oppdragelsen, men de skylder bare alt på impuls kontrollen og virker som dem nærmest bruker den som en unnskyldning til ikke å reagere. Har prøvd å ha dialog med foreldrene, men funker dårlig
![]()
Hehe! Fått noen sånne der jeg og, og gidder heller ikke svareEr det jeg har gjort alle de andre gangene![]()
Ja det er sant man må å vite når det er på tide å kaste inn håndkle. Litt sunn fornuftHehe, stå-på-mann han daEr bra det
Som vi snakka om i går og, det er bra med en sånn innstilling helt til det går på helsa løs, da er det ikke bra lengre!
Ja for vi har faktisk tenk å rive inn til et kot som ho har på rommet å bygge inn senga fordi rommet er så liteHø??
Uff jeg sjønner godt det irriterer![]()
Men da hadde Jeg sagt jeg ikke hadde lagringsplass å ikke var på jakt etter det. Å gjerne å at du har en plan.
Min svigerinne ville jeg skulle bruke hennes 12 år gammle tingsom i tillegg har ligget på ett loft med mus?!!
Jeg sa fint nei takk å at jeg hadde en plan på hvordan jeg ville ha ting å at dette er min siste baby så jeg vill kjøpe litt nye ting![]()
Å bilsikkerhet er viktig for meg. Derfor kjøper jeg ikke brukt![]()
Ja det er så deilig at de går så godt overensÅh så koslelig daå serlig at han å liker det
![]()
min er å veldig glad i mine foreldre å det er så herlig <3
Så bra at de klarer å holde det så godt i sjakk da![]()
Absolutt! Alt med måte!Ja det er sant man må å vite når det er på tide å kaste inn håndkle. Litt sunn fornuft![]()
Jeg kommer å til å selge mine så er ikke det at jeg ikke fostårJa for vi har faktisk tenk å rive inn til et kot som ho har på rommet å bygge inn senga fordi rommet er så liteå plastikk seng:/ nei takk desverre, (min mening til mitt barn, hvis noen skulle ha det, hva andre har bryr jeg meg ikke om)
Kan godt selge mine brukte bilseter, forstår at ikke alle har råd til nye. Men jeg skal ha nyeså enig med deg der.
Ja <3Ja det er så deilig at de går så godt overens![]()
Leit å høre om din mor, klem
Ikke sant!! Dem mener vi ikke forstår deres situasjon. Sannheten er at jeg forstår veldig godt, for jeg og har en sønn som både er veldig aktiv og har en noe lav impulskontroll. Men vi jobber steinhardt vi! Og det har gitt resultater. Ikke der og da, men etter lang tid så gir det resultater. Men noen foreldre bare gidder ikke og skylder på ting og unnskylder...Atte hva?
Nei det er ikke greitmå være veldig slitsomt å se på
![]()
Vis ikke ungen får konsekvenser av impulsene så vill han da heller aldri lære å mestre de når de kommer
I 2 år! Jobbet jeg for å få min til å spørre om ting. Intens jobbing, motivasjon evige påminnelse osv.
Det tar tid men er så verdt dethan spørr om alt nå
![]()
Men desverre så er det ikke alle foreldre like klar over det neiå det ødelegger jo bare ungene