Skravletråd

En fin mellomting er bra :)
Mine har klare regler å de vet godt begge to konsekvenser av ting de gjør. :)
De har å oppgaver de gjør hjemme :)
Å begge to er fullt klar over at det er ansvar før lek ( lekser osv)

Men så får se leke det de vill :)
Hehe minst sa så fint i dag:
Mamma du bestemmer alt over meg,, men ikke over det jeg leker :)
Det velge eg helt selv

Men da å med litt grenser å fornuft jeg går ikke med på alt :p

Jeg har å sett resultater av overbeskyttende..

Buhu jeg kan ikke gå på jobb, jeg har tett nese :o

Eller mamma skriver jobbaøknader for meg..

Jeg var gift med en sånn å aldri i verden om jeg tillater det :p
Ift det du skriver om oppdragelse, kunne jeg ikke vært mer enig!! Og barn har ikke vondt av å bli stilt krav til! Kravene må jo såklart være fornuftig ift alder og modenhet. Men barn som aldri blir stilt krav til, verken med tanke på oppførsel eller gjøremål, har jeg ikke noen god erfaring med heller. Og noen ganger må man faktisk gjøre noe man egentlig ikke har så lyst til.
Og veldig godt poeng det du er inne på med sykefravær! Jeg mener og at alt det her har en sammenheng. Det er faktisk ikke synd i deg for det om du har tett nese! Come on!

Jepp :D :D jeg får ikke lov å skru da :eek: elsker å gjøre det men Nope det vill han fikse selv :eek:
Men jeg skal sortere babytøy hvertfall :D å handle en god del :p
Å så kansje begynne på kaken :)

forresten hvordan lager du ostekake?

Ift det du skriver om oppdragelse, kunne jeg ikke vært mer enig!! Og barn har ikke vondt av å bli stilt krav til! Kravene må jo såklart være fornuftig ift alder og modenhet. Men barn som aldri blir stilt krav til, verken med tanke på oppførsel eller gjøremål, har jeg ikke noen god erfaring med heller. Og noen ganger må man faktisk gjøre noe man egentlig ikke har så lyst til.
Og veldig godt poeng det du er inne på med sykefravær! Jeg mener og at alt det her har en sammenheng. Det er faktisk ikke synd i deg for det om du har tett nese! Come on!
Ikke sant man må ! Å man kan heller ikke få alt man vill ha. Litt må man jobbe for det.

Sant? Jeg går på jobb med lett feber. Jeg prøver hvertfall å går det ikke så går jeg heller hjem. Sender ikke barn med feber da men..

Det er så mange som bare legger seg ned :o

Hehe, jaja.. Er jo positivt det da:) utafor hos oss er det så mye unger, så nytter liksom ikke tenke at jeg og han skal finne på no sammen lengre, skal bare ut og leke:)
Hehe :) det er veldig koselig for barna da :) kjekt for de å ha noe å gjøre :) å syntes det er kjekt å se dem kose seg å :D

Ikke sant man må ! Å man kan heller ikke få alt man vill ha. Litt må man jobbe for det.

Sant? Jeg går på jobb med lett feber. Jeg prøver hvertfall å går det ikke så går jeg heller hjem. Sender ikke barn med feber da men..

Det er så mange som bare legger seg ned :o
Ja, det er veldig mange som bare legger seg ned. Tror ikke verden hadde gått rundt om det hadde vært standarden til alle. Vi har hatt det for godt, det er derfor vi gjør det vel..?
Jeg går og på jobb selv om jeg er forkjøla liksom!

Sier bare enig jeg:)

Back
Topp