Skravletråd august

Blir en bhg dag i morgen så får hun fri torsdag og fredag :D greit med en myk start :)

Kroppen er i ferd med å gå inn i sjokk.. ha ha

Min og.. Dag 2 uten sjokolade. Er med på den der slankekrigen, og trodde jeg hadde klart ingen godteri-utfordringen, men så så jeg at d ikke var lov med brus heller :( så da blir d ikke brus idag så jeg får poeng i utfordringen.

Men mens jeg ligger her på gulvet, kjenner jeg smaken av nugatti i munnen... :o

God etter middag :) holdt på med litt husarbeid til nå, også spist litt :)

Hva gjør dere i dag ?

Det var det også :)
Må prøve å få bakt litt utover høsten nå. Hjemmebakt er så mye bedre :D
Her har jeg begynt å bake brød (haha, starta i dag) for å spare litt penger :p Kjøper 1-2-3pakke som blir to brød, og sparer vanvittig mye! Når jeg får dreisen på 1-2-3, blir det hjemmebakt fra scratch.. ;)
Alt hjemmelaget smaker bedre enn butikkmat, syns jeg :)

Her har jeg begynt å bake brød (haha, starta i dag) for å spare litt penger :p Kjøper 1-2-3pakke som blir to brød, og sparer vanvittig mye! Når jeg får dreisen på 1-2-3, blir det hjemmebakt fra scratch.. ;)
Alt hjemmelaget smaker bedre enn butikkmat, syns jeg :)
Blir nok ikke lang tid før du har dreisen på det.
Det synes jeg også :)
Liker godt å bake, så da bør man jo nesten gjøre det. Tar jo ikke veldig lang tid heller ;)

Jenta mi har fått 4 taights, 2 par sokker, 2 bodyer og 2 hettegensere idag :D bodyene bare ropte på meg selv hun har nok av det :p nå har hun alt i str 92 uten om vintergarderoben. Ull tøy har hun og. Er litt kontroll freak :p

Back
Topp