* Innsett i September *

ja, er veldig fornøyd med at de kiloene er av.. men ser det best på de altfor tynne beina mine :p
så spennende da! vi er jo ganske likt i løypa når det gjelder forsøk og eksimoer på frys også da :)
vi krysser for at neste forsøk er gull :D
ja, tvi tvi tvi for oss alle!!!:D

Melder meg inn her skal ha mitt 3. forsøk har innsett 2 september hvis det blir noen gode egg. Har hatt to forsøk uten å få noen egg tilbake. Håper menupur gjør underverker

Melder meg inn her skal ha mitt 3. forsøk har innsett 2 september hvis det blir noen gode egg. Har hatt to forsøk uten å få noen egg tilbake. Håper menupur gjør underverker

Skal også på menopur nå. Har tidligere hatt Puregon, så er selv spent å det samme.

Lykke til :)

Hei jeg er ny her og prøver å komme inn. Jeg begynner på menupur i kveld. Noen som har erfaring med den.? Tatt gonalf f to ganger uten å få god nok kvalitet så har ikke fått noe innsett siden de sluttet å dele seg før de kunne sette inn. Så går alt bra nå har jeg innsett 2. September krysser fingrene

Hei jeg er ny her og prøver å komme inn. Jeg begynner på menupur i kveld. Noen som har erfaring med den.? Tatt gonalf f to ganger uten å få god nok kvalitet så har ikke fått noe innsett siden de sluttet å dele seg før de kunne sette inn. Så går alt bra nå har jeg innsett 2. September krysser fingrene
Ingen erfaring med Menopur, men ville bare ønske deg velkommen og si lykke til! Men mener jeg har lest et eller annet sted at Menopur gir bedre kvalitet på eggene. Håper det et det som skal til for at dere lykkes :-)

Jeg har et spørsmål er det noen her som har slitt litt med ubehag lenge etter egguthenting? Jeg sliter fremdeles med ømhet ubehag på høyre side enda det er 4 mnd siden sist uthenging. Vært på kontroll og de finner ikke noe galt. Håper det likevel er trygt med nytt forsøk

Nå har jeg full nedtelling for oppstart på nesespray. Skal begynne 30 august. Vi er veldig spente på hvordan dette forsøket kommer til å gå. Kjenner jeg er veldig glad for at oppussingen er slutt når jeg begynner på medisinene. Kjøkkenet blir montert uken før uttak/innsett.

Da er første nesespraydose tatt! Kan ikke si jeg gleder meg til de neste 15 dagene, husker bivirkningene etter forrige runde fortsatt :p Men glad jeg slipper unna med to uker denne gangen!

Oppstart sprøyter 02.september!

Lykke til alle sammen :)

Da er første nesespraydose tatt! Kan ikke si jeg gleder meg til de neste 15 dagene, husker bivirkningene etter forrige runde fortsatt :p Men glad jeg slipper unna med to uker denne gangen!

Oppstart sprøyter 02.september!

Lykke til alle sammen :)

Hva slags sprøyter skal du ta?

Jeg går også på menopur tatt sprøyter i 3 dager nå. Hvordan syns du menopur er? syns du det går greit å trekke opp? syns det er vanskleig å ikke få med luftbobler. Fikk noen tips av en sykepleier på jobb i dag så får prøve det. Hørt mye positivt om menopur, prøvd gonal f to ganger uten resultater.

Har tidligere forsøk brukt Puregon og skal denne gangen prøve Menopur 300IE.

Skal følge spent med på dere fremover nå. :)

Heisann

Jeg er ei jente på 32 år som har fått "diagnosen" ufrivillig barnløs. Finner ingen årsak. Da ble ivf løsningen. Så i juni i år var vi gjennom gjennom ett mislykket forsøk - det gjorde mye med tanker og følelser. Måtte gå noen runder før 2.runde ble bestemt. Nå skal vi i gang i september.. Gru/gleder meg... Noen andre der ute som skal i gang nå?? Vi er på Riksen.. Håper på innsett slutten sept. eller begynnelsen oktober

Heisann

Jeg er ei jente på 32 år som har fått "diagnosen" ufrivillig barnløs. Finner ingen årsak. Da ble ivf løsningen. Så i juni i år var vi gjennom gjennom ett mislykket forsøk - det gjorde mye med tanker og følelser. Måtte gå noen runder før 2.runde ble bestemt. Nå skal vi i gang i september.. Gru/gleder meg... Noen andre der ute som skal i gang nå?? Vi er på Riksen.. Håper på innsett slutten sept. eller begynnelsen oktober
Vi har heller ikke funnet noen grunn til at jeg ikke kan bli gravid, så samme sak her. Tilhører riksen selv og skal i gang med fryste egg i slutten av september om alt går greit med eggene :)

Masse lykke til og håper en spire sItter for dere denne gangen ❤️

Vi har heller ikke funnet noen grunn til at jeg ikke kan bli gravid, så samme sak her. Tilhører riksen selv og skal i gang med fryste egg i slutten av september om alt går greit med eggene :)

Masse lykke til og håper en spire sItter for dere denne gangen ❤️

Spennende tider Masse lykke til
Er så rart når man er midt oppi dette tror man at man nok er den eneste som ikke det klaffer for.. Det er litt "godt " om man kan si det når man sitter på venterommet på sykehuset å vite at d er flere

Jeg går også på menopur tatt sprøyter i 3 dager nå. Hvordan syns du menopur er? syns du det går greit å trekke opp? syns det er vanskleig å ikke få med luftbobler. Fikk noen tips av en sykepleier på jobb i dag så får prøve det. Hørt mye positivt om menopur, prøvd gonal f to ganger uten resultater.
Nå har jeg kun prøvd Menopur, og synes det var greit. jeg slet mye med bivirkninger av sprayen, og da jeg begynte på sprøytene ble mange av bivirkningene borte, så hurra for det :)

Heisann

Hei!
Du er aboslutt ikke alene, jeg er i akkurat samme båt som deg, kun ett år yngre :) Ingen feil på hverken mann eller meg her heller, og vi hadde også ett mislykket forsøk i juni. Da jeg satt der med mensen og negativ test tenkte jeg at dette orker jeg ikke igjen....
Men så fikk jeg det litt på avstand, og er nå igang med andre forsøk...

Masse lykke til :) :)

Back
Topp