Ok! Ja, i mannens familie er september og en travel bursdagsmåned! Blir spennende daOkJeg håper det blir den 10
. Da får babyen egen bursdags dag. 20 har svigerinna mi og flere andre i familien har dager før og etter
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok! Ja, i mannens familie er september og en travel bursdagsmåned! Blir spennende daOkJeg håper det blir den 10
. Da får babyen egen bursdags dag. 20 har svigerinna mi og flere andre i familien har dager før og etter
![]()
Blir en veldig stor dag! Har skolestarter jeg og! Så spennende! Hvordan var nervene idag da?God kveld!!
I morgen er det en stor dag :-D
Storebror begynner på skolen :-D
Så spennende. Er nok mange spente både barn og foreldre rundt nåGod kveld!!
I morgen er det en stor dag :-D
Storebror begynner på skolen :-D
Nei dere to altsåHm..ja kan nesten sette det over biff jeg og![]()
Hva slags da?Hjelpes..tidkrevende å lage fotobok!![]()
House of cards ser jeg på nåLiker egentlig å legge meg tidlig, så tviler på at der blir sp veldig mye mer skravling på meg før jeg tar kvelden. Hva slags serie ser du på?
Hva skal du se?blir å finne sengen her nå, men kommer til å stikke innom mellom serie på tlf å skravle med dere![]()
OkOk! Ja, i mannens familie er september og en travel bursdagsmåned! Blir spennende daEr det første eller..?
Jeg og er i sengaHar kommet meg i senga alt jeg, men har litt skravling å ta igjen før det er natta![]()
Det er jo ikke lenge til20.sepDer da?
Hvorfor det??Jeg har el nå eller snart og den bare forsvinner uten å prøve på en baby![]()
Det skjer alltid med meg.. MerkeligHaha, DET hadde vært typisk meg! Eller at jeg tar det med, tar to bilder og så er minnet fullt! Men det har jeg safa meg for denne gangen![]()
Tja, han har jo vært der på sfo, så virket ikke som han grudde seg så ille iallefall.Blir en veldig stor dag! Har skolestarter jeg og! Så spennende! Hvordan var nervene idag da?
Ja det er det garantert ;-)Så spennende. Er nok mange spente både barn og foreldre rundt nå![]()
Jeg orket ikke så ble musikk i stedeHva skal du se?
Vi tørr ikke ... Den siste ufrivillig aborten satt ett sikkelig støkk i ossHvorfor det??