Fiskeboller er jo naaam!![]()
Ja det er godt, men ikke første valgetJaaaaaaa! Du har skjønt d!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiskeboller er jo naaam!![]()
Ja det er godt, men ikke første valgetJaaaaaaa! Du har skjønt d!![]()
Har kommet meg i senga alt jeg, men har litt skravling å ta igjen før det er nattablir å finne sengen her nå, men kommer til å stikke innom mellom serie på tlf å skravle med dere![]()
Mhm, var detSå deilig![]()
Liker egentlig å legge meg tidlig, så tviler på at der blir sp veldig mye mer skravling på meg før jeg tar kvelden. Hva slags serie ser du på?blir å finne sengen her nå, men kommer til å stikke innom mellom serie på tlf å skravle med dere![]()
Godt det ble full disko igjen daSparker no helt vanvittig inni magen nå altså! Vært rolig i noen dager, sp har litt å ta igjen![]()
Hehe, ja det er skikkelig herligGodt det ble full disko igjen daHer har det hvert disko de siste 4 ukene
![]()
20.sepHehe, ja det er skikkelig herligNår er termindatoen?
Håper ikke du glemmer det hjemme daHar til og med huska å sette kameraet på lading til i morgenFornøyd med meg selv
![]()
På bursdagen til mannen min da20.sepDer da?
Du er ikke riktig navla..Før biff ja![]()
Haha, DET hadde vært typisk meg! Eller at jeg tar det med, tar to bilder og så er minnet fullt! Men det har jeg safa meg for denne gangenHåper ikke du glemmer det hjemme da![]()
Da håper vi det går braHaha, DET hadde vært typisk meg! Eller at jeg tar det med, tar to bilder og så er minnet fullt! Men det har jeg safa meg for denne gangen![]()
Hehe, for håpe det!Da håper vi det går bra![]()
OkPå bursdagen til mannen min daOg gutten min har den 10ende
![]()
Jeg har termin den 26.nov så er enda litt ventetid!
Ja det er godt, men ikke første valgetFØR biff....?