Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du strikke nå da?
Rart hvor glade de mannfolka er I å bla på netflix![]()
Åja heheHar bare reparert litt på en genser! Hehe![]()
Whaaaattt??? Viser seg det er en dåpskjole i familien likevel som er hee 44år gammel!!!
Åja hehe![]()
Du får holde oss oppdatert ^-^Prøver meg på en ny sokkeoppskriftFår se om det blir bra
![]()
Så braHelt ny genser, bare brukt et par ganger.. lillegutt sin.. Kunne sikkert klaget på den, men fikk den i gave så har ikke kvittering eller noe.. Så bare fikset litt, kan ikke se det nå at det har vært noe galt med den![]()
Ja såklart....men ble plutselig i stuss her...hvorfor ble den i utgangspunktet ikke brukt til guttungen?? Kan ikke huske den ble nevnt da...vi kjøpte jo dåpsdress,men ja...mulig jeg er trøttoi oi oiKan dere bruke den?
Da er det jo genialt å kunne fikse denHelt ny genser, bare brukt et par ganger.. lillegutt sin.. Kunne sikkert klaget på den, men fikk den i gave så har ikke kvittering eller noe.. Så bare fikset litt, kan ikke se det nå at det har vært noe galt med den![]()
Neida jeg forstod hva du menteUff ville jo ikke at dere skulle ha en slitsom dag da, ikke sånn jeg mente, håper du skjønte det![]()
Åååh så braWhaaaattt??? Viser seg det er en dåpskjole i familien likevel som er hee 44år gammel!!!
Så morroWhaaaattt??? Viser seg det er en dåpskjole i familien likevel som er hee 44år gammel!!!
Sert dere ferdig på netflix?Her sa vi opp netflixvi stikker over til viaplay
Ja.. Hos deg og?? Min har generelt mye humør, men noen ganger blir det litt vel mye. Han har ofte veldig sterke følelser. Han er veldig glad, veldig lei seg, veldig sint, osv. Ikke alltid, men ofte.Uff hos deg å![]()
Åååh så bra![]()
Så morro![]()
Okhehe ja..i følge siden dems er det mye fint merker der da