Mulig min mor roter ...jeg aner jo ikke...Åja! Bare jeg som ikke brukte øya ordentlig da. Så det i hvert fall ikke!
skal se...torget 2 står det...hva nå enn det vil si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig min mor roter ...jeg aner jo ikke...Åja! Bare jeg som ikke brukte øya ordentlig da. Så det i hvert fall ikke!
Jeg får sjekke google maps!Mulig min mor roter ...jeg aner jo ikke...hehe
skal se...torget 2 står det...hva nå enn det vil si
Det er godt med pizza daBle ikke grilling idag! Ble pizza fra jobben til mannen daByens beste pizza
![]()
Hehe, ja måtte jo sjekke det sjøl og
Det greier duHahahha
jeg ler så jeg rister her nå
er det mulig assa? greier vel neppe det heller da...hehe
Npr var terminen din?Nei![]()
weeee
![]()
![]()
Ja rart du ikke så den daHehe, ja måtte jo sjekke det sjøl ogVed Grotten stemte jo det
Kom til å tenke på hvor spennende det kommer til å bli å følge med her inne når november kommer, og alle får baby på løpende båndGLEDER meg!!
![]()
Skal bli morro å se bilder av de småJaaa det gleder jeg meg å tilde begynner nok å komme innslutten av oktober
![]()
weee
Ikke før 26 :O jm på sykehuset sa det ikke var usannsynlig at jeg kommer til å gå over heller, i og med at jeg gikk 10 dager over med forrige.Min er 4 novdin da?
![]()
hehe du er så søt mallaDet greier duhar bare vært mye med svigermor og alt for deg I dag
![]()
Kalles stressNei altså når det står klart og tydelig i en oppskift man skal strikke rundt...men ikke gjør det..så har man vel en skrue løs?
Ja, det var egentlig veldig rart.Ja rart du ikke så den da![]()
Ikke santSkal bli morro å se bilder av de små![]()
![]()