Sove godt, snakkes senere!Dupp her! Snakkes senere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godt, snakkes senere!Dupp her! Snakkes senere![]()
Forresten, ikke sikkert jeg er over. Mangler 80 innlegg fra å komme over 2000, det er ganske mye.
Hvor mange hadde du ved siste oppdatering?Jeg har lyst til å nå 1500 idag, men d er nok ikke helt overkommelig tror jeg..
Vi hjelper deg105 til. Da må jeg stå på.
Så flink du har værtGår fort! Jeg mangler femti ca nå! Manglet 100 til morgenen i dag![]()
Hvordan gikk det??Kan ikke lista oppdatere seg snart a?Spent på hvordan jeg ligger an med målet!
Jeg hadde bummet med oppdateringen. Ikke før om en halv time caHvordan gikk det??![]()
Sikkert deilig for degSovna på sofaen, det passet for slitne meg.
Ååh...kjenner meg så godt igjenJa, har ikke sjangs mens de er våkne faktisk!
Måtte rope, ordentlig, på eldste i sted. Hun vil bare ikke høre av og til, og jeg fikk nok, så da sa jeg at hun fikk gå så skulle jeg rydde hennes ting.
Hun hadde stappa alt inni et skap hun stod å holdt igjen, og da ble jeg sint altså. Særlig med tanke på hvor lang tid hun har brukt, og på hvor lite som ble gjort.
Jeg ordna opp litt, og ga henne beskjed om at nå fikk hun fullføre.
Spent på dine vegne!Nå er det snart oppdatering! Har jeg nådd målet tro? Spent faktisk!!
Han er med på alt han. Dugnader, veilaget sitt styre, hjelpetrener på fotballen, klassekontakt og fauJa, der burde de jo ha forståelse for, spesielt hvis han pleier å stille opp!
Ja, men ikke helt ideelt for mannen som heller ikke er helt i slaget og stresser med tanke på bursdagen på onsdag (og sikkert drøftingsmøtet før den tid, jobbutsikter og sånn)Sikkert deilig for deg![]()
Rett og slett en liten farmen-finn, i ordets koseligste forstand?Han er med på alt han. Dugnader, veilaget sitt styre, hjelpetrener på fotballen, klassekontakt og fau
Sov godtDupp her! Snakkes senere![]()
Men nå er den vel kommet?!Jeg hadde bummet med oppdateringen. Ikke før om en halv time ca![]()
Dere trenger nok litt hvile begge toJa, men ikke helt ideelt for mannen som heller ikke er helt i slaget og stresser med tanke på bursdagen på onsdag (og sikkert drøftingsmøtet før den tid, jobbutsikter og sånn)
Jepp og gikk så bra!Men nå er den vel kommet?!![]()
Fortell, fortell!!Jepp og gikk så bra!![]()
Nådde målet på 2223 og litt til! 2290 eller noeFortell, fortell!!![]()
Hurra, så deilig å være ferdig med detNådde målet på 2223 og litt til! 2290 eller noe![]()