Topp 100 - Skravle august

Ikke sant :P greit å ha fryseren full. Skal lage opp en del middager også jeg så jeg har når sambo begynner på jobb igjen. :-)
Hørtes kjekt ut ;) her står stortsett samboeren for middagen. Vi har en deal; han lager middag og jeg vasker klær. Hans på funn. Men jeg lager middag jeg også..

Kan ikke lista oppdatere seg snart a? :P Spent på hvordan jeg ligger an med målet!

Kan ikke lista oppdatere seg snart a? :P Spent på hvordan jeg ligger an med målet!
Er det lenge til oppdatering? Har bare blitt sånn fjaseskravling på meg hele helga igrunnen, ikke gjort noen store hopp i det hele tatt!

Er det lenge til oppdatering? Har bare blitt sånn fjaseskravling på meg hele helga igrunnen, ikke gjort noen store hopp i det hele tatt!
Samme her! Men i dag og i går kveld gikk det oppover. Skal sjekke når siste var nå :-)

Sovna på sofaen, det passet for slitne meg.

Fikk ikke begynt å skravle i går før nærmere halv tolv på kvelden. Går ikke dette her! Må skjerpe meg!
Ja for du var ikke der når jeg kom i 20 tiden så jeg trodde jeg hadde sviktet deg grovt og at du hadde ventet og ventet :rolleyes:

Back
Topp