Går fort! Jeg mangler femti ca nå! Manglet 100 til morgenen i dag105 til. Da må jeg stå på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fort! Jeg mangler femti ca nå! Manglet 100 til morgenen i dag105 til. Da må jeg stå på.
Hørtes kjekt utIkke santgreit å ha fryseren full. Skal lage opp en del middager også jeg så jeg har når sambo begynner på jobb igjen.
![]()
Ja min mini ammet hver time i mange uker. Rakk ikke lage ordentlig mat daHørtes kjekt ut![]()
Det skjønner jeg daJa min mini ammet hver time i mange uker. Rakk ikke lage ordentlig mat da![]()
Tips til hva man kan fryse ned?Det skjønner jeg da![]()
Er det lenge til oppdatering? Har bare blitt sånn fjaseskravling på meg hele helga igrunnen, ikke gjort noen store hopp i det hele tatt!Kan ikke lista oppdatere seg snart a?Spent på hvordan jeg ligger an med målet!
Samme her! Men i dag og i går kveld gikk det oppover. Skal sjekke når siste var nåEr det lenge til oppdatering? Har bare blitt sånn fjaseskravling på meg hele helga igrunnen, ikke gjort noen store hopp i det hele tatt!
13:12 var siste så en halv evighet til nesteSamme her! Men i dag og i går kveld gikk det oppover. Skal sjekke når siste var nå![]()
Fikk ikke begynt å skravle i går før nærmere halv tolv på kvelden. Går ikke dette her! Må skjerpe meg!Samme her! Men i dag og i går kveld gikk det oppover. Skal sjekke når siste var nå![]()
Pizza, gryteretter, diverse retter lagd i ildfast form i oven(type potetgrotte osv, laget med potetmos eller pasta og kjøtt eller pølser + grønnsaker og ost).Tips til hva man kan fryse ned?
Tenkte lasagne i porsjoner og fiskegrateng. Kanskje noen supper.
Åh, det trengte du nok!Sovna på sofaen, det passet for slitne meg.
Ja for du var ikke der når jeg kom i 20 tiden så jeg trodde jeg hadde sviktet deg grovt og at du hadde ventet og ventetFikk ikke begynt å skravle i går før nærmere halv tolv på kvelden. Går ikke dette her! Må skjerpe meg!
Gjorde nok det.Åh, det trengte du nok!
Deilig det! Du fortjener nok det! Mannen fortjente det ikke i dag haha!Sovna på sofaen, det passet for slitne meg.
Ja det går unna om man henger litt herGår fort! Jeg mangler femti ca nå! Manglet 100 til morgenen i dag![]()
Nammis! Gode tips. Takk!Pizza, gryteretter, diverse retter lagd i ildfast form i oven(type potetgrotte osv, laget med potetmos eller pasta og kjøtt eller pølser + grønnsaker og ost).
Hvor lenge er det til? Glemte å se etter det når jeg sjekket hvordan keg lå anKan ikke lista oppdatere seg snart a?Spent på hvordan jeg ligger an med målet!
Bare hyggelig. Kom ikke på mer i farta siden jeg er ganske matlei for tiden..Nammis! Gode tips. Takk!