Her ogHørtes kjent ut. Kjøkkenet trenger alltid å ryddes , synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogHørtes kjent ut. Kjøkkenet trenger alltid å ryddes , synes jeg
Vi får ta det igjen i kveldHei på degBle ikke mye skravling på meg heller! Var så trøtt og, så la meg tidlig. Blir kanskje litt skravling på meg og i kveld
Huffda, ekkelt når sånn skjer i nærheten!![]()
Har en sutrete babyÅåååå stillheten som følger da <3
Ja, ufattelig! Merker jo ikke noe til det, men tenker over det allikevel.Herlighet, så tragisk
Ha en fin vakt allikevel!
Jess, tirsdag er offisielt den nye handledagen her i huset!Noter dag for leveransedagen for en senere anledning, så kan du stå der når de kommer![]()
Ja! Og smuler! Mannen har ikke forstått at det går an å vaske av benken etter seg enda, dessverre.Samme her. Og selv om vi har en skuff vi kan legge alt rotet i blir det lagt på benken
Hater rot på benken!!
Ja skulle vært på tirsdag, men den timen ble avlyst. De måtte ta igjen alle timene, så fikk komme i dag. Så en liten, frisk og aktiv guttGod morgen
Ul på en søndag??
Masse lykke til, så spennende![]()
Min er den som rydder kjøkkenet ettet at jeg har rotet.Her ogmannen er flink til å lage mat, men han er jaggu meg flink til å rote og
![]()
Haha...trener hver dag
Og jeg spiste sjokolade igår kveld
Greit å slette alle spor ja![]()
He hejeg begynner sikkert snart med min daglige sjokolade mumsing
![]()
Eldst jeg også
Så klarer ikke sette meg inn i det![]()
Ja det var kjekt. Venter en gutt 16 januarSå kjekther skal det ryddes..
Prøver å handle mandagen. Har prøvd fredag og lørdag og da er det håpløst..Jess, tirsdag er offisielt den nye handledagen her i huset!
Ja var kjekt detHei! Så spennende da!!Masse lykke til
her skjer det ikke stort, skal være hjemme idag
Tror det blir grilling.
. Her ble det pizza. Kose dere med grilling daMin og.. gi meg styrkeHihimin må ta slutt!
![]()
GratulererJa det var kjekt. Venter en gutt 16 januar. Lykke til med ryddinga.