Skravletråd august

Ha det hadde det :D men jaggu godt jeg ikke har rekt å brette sengetøyet jeg vasket i går da, sånn siden det må på igjen i dag :P

Men nå har jeg hvertfall en rolig baby som vil kose mamma litt ❤
Da er han kanskje bedre i magen da:)
❤️

Hva gjør man med ting som er kjekt å ha? Hvor lenge er det kjekt å ha? Har så mye rot..

Hurra! Liker sånne dager hvor man får ting gjort :D har bestilt forsikring på F, søkt bhg plass til neste år, sendt ut invitasjonene til navnefest, vaska klær og begynt å lage fotobok :D

Prøver å handle mandagen. Har prøvd fredag og lørdag og da er det håpløst..
Har også gjort det på mandager til nå, men nå som jeg vet at fisk og skalldyr blir levert på tirsdager, skal jeg jammen bytte! Jeg vil gjerne ha det så ferskt som mulig! :D

Nå skal man bare glede seg i et par timer til denne er ferdig :DImageUploadedByBV Forum1439731658.551900.jpg

Har også gjort det på mandager til nå, men nå som jeg vet at fisk og skalldyr blir levert på tirsdager, skal jeg jammen bytte! Jeg vil gjerne ha det så ferskt som mulig! :D
Hahaha! Jeg vil gjerne ha det, punktum :rolleyes:

Hva gjør man med ting som er kjekt å ha? Hvor lenge er det kjekt å ha? Har så mye rot..
Det du ikke har brukt på et år, selger du eller gir vekk!
Jeg festet en sånn liten lapp på det jeg visste jeg brukte sjeldent. Og når jeg brukte det, fjernet jeg lappen. Etter et år gikk jeg over alt og kastet/solgte alt som fortsatt hadde lapp på. Det gjaldt både klær og kjøkkenting! :D

Det du ikke har brukt på et år, selger du eller gir vekk!
Jeg festet en sånn liten lapp på det jeg visste jeg brukte sjeldent. Og når jeg brukte det, fjernet jeg lappen. Etter et år gikk jeg over alt og kastet/solgte alt som fortsatt hadde lapp på. Det gjaldt både klær og kjøkkenting! :D
Det var en god ide:)

Back
Topp