Skravletråd august

Oh no, så irriterende! :P snorker han?
Nå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nå:P Sendt dem på dør så jeg kan lage bolognese i fred. Må jo tross alt lage den med kjærlighet. :P

Nå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nå:P Sendt dem på dør så jeg kan lage bolognese i fred. Må jo tross alt lage den med kjærlighet. :P
Haha, greit å få litt zen da ja! Jeg spiste terteskjell til frokost jeg, haha. Konsistensen på de skjellene altså!

Haha, greit å få litt zen da ja! Jeg spiste terteskjell til frokost jeg, haha. Konsistensen på de skjellene altså!
Hahahahaha! Venninna mi i gruppa vår sendte sms og bare "hva er terteskjell? Og er det en gravid greie du og orly har?!" :D

Så hyggelig. Kunne ikke du gifta deg med broren min:D
Sorry ingen planer om å bytte ut mannen min selv om jeg akkurat nå er litt sinna på han

Hahahahaha! Venninna mi i gruppa vår sendte sms og bare "hva er terteskjell? Og er det en gravid greie du og orly har?!" :D
Hahaha! Hvem er venninna di? Det hr jeg faktisk ikke fått med meg! Hadde glemt at terteskjell eksisterte jeg, før det ble nevnt i en eller annen tråd. Men krabbeklør! :D

Hahaha! Hvem er venninna di? Det hr jeg faktisk ikke fått med meg! Hadde glemt at terteskjell eksisterte jeg, før det ble nevnt i en eller annen tråd. Men krabbeklør! :D
ToTette ;)

Krabbeklør altså. Ligger å venter i kjøleskapet! Nammis!

ToTette ;)

Krabbeklør altså. Ligger å venter i kjøleskapet! Nammis!
Aha! Koselig! :D
Butikkene her var tomme for krabbeklør, men de fikk ny leveranse på tirsdag. Da skal jeg kjøpe nok til hele uka, og bare fryse ned.

Hva skjer her inne da? Holder på å riste brød. Skal hive i meg to brødskiver med bringebærsyltetøy på tenkte jeg.

Aha! Koselig! :D
Butikkene her var tomme for krabbeklør, men de fikk ny leveranse på tirsdag. Da skal jeg kjøpe nok til hele uka, og bare fryse ned.
Noter dag for leveransedagen for en senere anledning, så kan du stå der når de kommer :-)

Nødvendig, viser der seg. Jeg er så sliten i dag. Sliten, utmattet. Nesten andpusten liksom.av ingenting.
Huff da :/ da er det greit å slappe av :)

Back
Topp