Nå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nåOh no, så irriterende!snorker han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nåOh no, så irriterende!snorker han?
Jeg vet ikke! Er litt til og fra!Hallo. Hva skravles det om? Minste har sovnet, så jeg sitter i hammocken klar med tlf![]()
Haha, greit å få litt zen da ja! Jeg spiste terteskjell til frokost jeg, haha. Konsistensen på de skjellene altså!Nå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nåSendt dem på dør så jeg kan lage bolognese i fred. Må jo tross alt lage den med kjærlighet.
![]()
Hahahahaha! Venninna mi i gruppa vår sendte sms og bare "hva er terteskjell? Og er det en gravid greie du og orly har?!"Haha, greit å få litt zen da ja! Jeg spiste terteskjell til frokost jeg, haha. Konsistensen på de skjellene altså!
Sorry ingen planer om å bytte ut mannen min selv om jeg akkurat nå er litt sinna på hanSå hyggelig. Kunne ikke du gifta deg med broren min![]()
Hahaha! Hvem er venninna di? Det hr jeg faktisk ikke fått med meg! Hadde glemt at terteskjell eksisterte jeg, før det ble nevnt i en eller annen tråd. Men krabbeklør!Hahahahaha! Venninna mi i gruppa vår sendte sms og bare "hva er terteskjell? Og er det en gravid greie du og orly har?!"![]()
ToTetteHahaha! Hvem er venninna di? Det hr jeg faktisk ikke fått med meg! Hadde glemt at terteskjell eksisterte jeg, før det ble nevnt i en eller annen tråd. Men krabbeklør!![]()
Aha! Koselig!ToTette
Krabbeklør altså. Ligger å venter i kjøleskapet! Nammis!
Hørtes kjent ut. Kjøkkenet trenger alltid å ryddes , synes jegNei, da må jeg begynne å rydde kjøkkenet slik at jeg får laget pai deigen etterpå for så å rydde kjøkkenet igjen......
Er visst en evig sirkel dette her![]()
Her og! Og føler jeg tømmer den oppvaskmaskina hver gang jeg er på kjøkkenet!Hørtes kjent ut. Kjøkkenet trenger alltid å ryddes , synes jeg
Hva skal du lage?Jeg vet ikke! Er litt til og fra!
Skal snart begynne på middagen (tar litt tid).
Er strøkent der nå..Hørtes kjent ut. Kjøkkenet trenger alltid å ryddes , synes jeg
Samme her. Og selv om vi har en skuff vi kan legge alt rotet i blir det lagt på benkenHer og! Og føler jeg tømmer den oppvaskmaskina hver gang jeg er på kjøkkenet!![]()
Det er nettopp det. Det skal brukes igjen daEr strøkent der nå..
Obs da var det visst snart på tide å lage mat igjen gitt![]()
Noter dag for leveransedagen for en senere anledning, så kan du stå der når de kommerAha! Koselig!![]()
Butikkene her var tomme for krabbeklør, men de fikk ny leveranse på tirsdag. Da skal jeg kjøpe nok til hele uka, og bare fryse ned.
Sender gutta ut her ogNå fikk jeg sønnen min til å vekke han. Tror ikke han hadde overlevd om han snorke nåSendt dem på dør så jeg kan lage bolognese i fred. Må jo tross alt lage den med kjærlighet.
![]()
Spaghetti bolognese på biffkjøttHva skal du lage?
Her skal vi dra på bydager bsre minste våkner, så frykter det blir noe take away på oss...
Ååååå stillheten som følger da <3Sender gutta ut her og![]()
Huff da :/ da er det greit å slappe avNødvendig, viser der seg. Jeg er så sliten i dag. Sliten, utmattet. Nesten andpusten liksom.av ingenting.