Skravletråd

God morgen :) hva er deres planer for dagen?
Her blir det ut å handle. Fant jo ikke sko til eldste i går :o så prøver ett annet senter i dag. Å så må bi handle mat :)
Å så blir det hjem å bake kake ;) å bare ha en koselig inne dag i møkkaværet
God morgen :) Lykke til med sko shopping. Kake er altid en slager:)
Har du sovet godt?

Planen var å se på båtrace, men vet ikke, skulle jo overaske gubben med båttur, men glad jeg sa det til han, for det trengte jeg jo ikke han kjente ho gan så han hadde kjørt slik båt før:p
Ja ja, var de pengene spart:)

God morgen :) hva er deres planer for dagen?
Her blir det ut å handle. Fant jo ikke sko til eldste i går :eek: så prøver ett annet senter i dag. Å så må bi handle mat :)
Å så blir det hjem å bake kake ;) å bare ha en koselig inne dag i møkkaværet
God morgen ja:)
Hvordan er formen og humøret i dag?:)

Vi skal en tur til byen for noen ærender...ellers være hjemme og slappe av...

i går var strålende vær og i dag regner det ned i bøtter og spann...jaja...været skifter fort...

Ellers blir det taco og film i kveld...
Mannen skal ut i kveld og:P Passe på før Sølvi kommer hehe:P

Ja, men småting vettu:)

Meeen den buksen i dobbeltråd...kan jeg bruke samme oppskift , men bare med enkel tråd??
I oppskriften står det at du skal bruke 2 tråder med en viss tykkelse på dem, og pinne størrelse.
Jeg husker rett og slett ikke hvor du la ut oppskriften om det var her eller I en annen tråd, for har jo sett den:) hvis du gidder å finne den eller si hvor jeg finner den så skal jeg se:)

God morgen :) Lykke til med sko shopping. Kake er altid en slager:)
Har du sovet godt?

Planen var å se på båtrace, men vet ikke, skulle jo overaske gubben med båttur, men glad jeg sa det til han, for det trengte jeg jo ikke han kjente ho gan så han hadde kjørt slik båt før:p
Ja ja, var de pengene spart:)
Takk det trengs :o var i 4 butikker i går å ingen hadde hans str :o

Ja det er aldri feil med kake :) skal ta sen med til foreldrene mine i
Morgen :)

Åååh så dumt da :/ men ja greit med penger spart :) håper dere finner på noe annet gøy da :)

Takk det trengs :o var i 4 butikker i går å ingen hadde hans str :o

Ja det er aldri feil med kake :) skal ta sen med til foreldrene mine i
Morgen :)

Åååh så dumt da :/ men ja greit med penger spart :) håper dere finner på noe annet gøy da :)
Å da er det ekstra kjedelig når de ikke har sko han synes er ok I hans størrelse.

Heldige de:)

God morgen ja:)
Hvordan er formen og humøret i dag?:)

Vi skal en tur til byen for noen ærender...ellers være hjemme og slappe av...

i går var strålende vær og i dag regner det ned i bøtter og spann...jaja...været skifter fort...

Ellers blir det taco og film i kveld...
Mannen skal ut i kveld og:P Passe på før Sølvi kommer hehe:P
Humøret er bedre i dag :) formen vet jeg ikke for jeg er enda i senga :p haha

Ja det været forandres kjempe fort :) vi hadde det samme her. Helt nydelig i går..

Så du får enda en kveld alene du da? :)

Godt med taco å snop da :D :D

Å da er det ekstra kjedelig når de ikke har sko han synes er ok I hans størrelse.

Heldige de:)
Ja det er så :o stakars han var helt fortvila :o så jeg håper virkelig vi har bedre lykke i dag :o

Haha ja jeg sjemmer de bort :p har alltid med meg kake på søndagene :p haha :) nå tar vi å med svigermor for skal ha henne på middag først :) blir kos det :) :)
Men jeg driver kake blogg, å må jo da å bake :p hehe så er greit med prøvekaniner :p haha

Ja det er så :o stakars han var helt fortvila :o så jeg håper virkelig vi har bedre lykke i dag :o

Haha ja jeg sjemmer de bort :p har alltid med meg kake på søndagene :p haha :) nå tar vi å med svigermor for skal ha henne på middag først :) blir kos det :) :)
Men jeg driver kake blogg, å må jo da å bake :p hehe så er greit med prøvekaniner :p haha
Ja jeg har meldt meg inn I den :) :) mye fristende der :) å så greit med prøvekaniner:)

Nei skulle akkurat til å stå opp men så hører jeg sambo i dusjen :p var jo der jeg skulle :p
Får vente litt til da :) ;p eller

Humøret er bedre i dag :) formen vet jeg ikke for jeg er enda i senga :p haha

Ja det været forandres kjempe fort :) vi hadde det samme her. Helt nydelig i går..

Så du får enda en kveld alene du da? :)

Godt med taco å snop da :D :D

Godt humøret er bedre;)

Alene og alene...guttungen er jo oppe med meg en stund iallefall hehe..så blir det jentefilm på meg vettu...så helt ok:)

Liker at gubben er ute og koser seg jeg assa.
Sånn som han står på her for oss med oppussing og alt unner jeg han det:D

Back
Topp