Skravletråd august

God morgen! Så koselig! God følelse :-) mange uker var du?
Jeg er, skal vi se, må tenke, for alt ble endret på ul.

Jeg er 19+5 etter el-termin, da blir det 19+2 da etter ul-termin.

God morgen! Her ser været ut til å holde seg også. Veldig lyst til å ta en tur på stranda, men vi får se rundt lunsjtider hvordan det ligger an.

Koselig med bytur :-) shopping?
Stranda her også.

Må det, etter at mamma idiotisk nok fortalte ungene at jeg hadde tenkt på det...

Jeg er, skal vi se, må tenke, for alt ble endret på ul.

Jeg er 19+5 etter el-termin, da blir det 19+2 da etter ul-termin.
Straks halvveis! Så deilig! Blitt flyttet tilbake to ganger allerede jeg så spent på oul om jeg blir flyttet da også :-)

Haha uffda! Kjipt å ikke bestemme planene selv :-)
Altså, jeg ville veldig gjerne.

Jeg visste bare ikke om vi fikk det til, og det da jeg til henne så hvorfor hun fortalte ungene det fatter jeg ikke.

Det skulle jeg fortelle dem som en overraskelse i dag, glade, i stedet ble jeg sur på mamma i går for å ha lovet dem noe jeg ikke visste om jeg kunne holde.

Altså, jeg ville veldig gjerne.

Jeg visste bare ikke om vi fikk det til, og det da jeg til henne så hvorfor hun fortalte ungene det fatter jeg ikke.

Det skulle jeg fortelle dem som en overraskelse i dag, glade, i stedet ble jeg sur på mamma i går for å ha lovet dem noe jeg ikke visste om jeg kunne holde.
Det skjønner jeg jo veldig godt. Litt planlegging for strandtur også.

God morgen!

En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.

Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
Så fin start på dagen

Det skjønner jeg jo veldig godt. Litt planlegging for strandtur også.
Ikke mindre av at vi har svigermor på besøk, som ville ha med eldste på shopping for å kjøpe bursdagsgave. (han ville ikke det da, da blir det jo ingen overraskelse...) og selv må ordne gave og planlegge dagen (det er ikke før på onsdag da, og fat og kopper med sjørøvere er innkjøpt, bilde til å ha på kake og muffins kom i posten fra ebay og deler av gaven likeså)

Men med det nydelige været må vi nå bare få til årets eneste tur på stranda

Går det fortere etter oul eller går tiden like sagte?:P
Oul var nå på mandag da, så om du gjør fortere etterpå vet jeg ikke. Det har gått fort hele veien egentlig, mulig unntatt de første ukene. Men om det går like fort videre må vi snart begynne å ordne ting!

Back
Topp