Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var utrolig interessantHøres ut som et spennende foredrag
Kos deg med jentene i kveld!
God morgen. Jeg har lengtet etter søvn SÅ lenge! Begge gutta er nok utslitt etter Tusenfryd i går for de sover ennå. Jeg hsr liggi lys våken nå i flere timer...
Huff...håper det roer seg snart for hanslitsomt for en liten kropp!
Ja hadde det helt supertGod morgen
Hadde du en fin kveld i går da?![]()
Sånn er det nok hos veldig mange
Som min mor sier:dere har da valgt det selv![]()
Vet ikke ennåHva skal dere i dag?
Jennifer Aniston, Jason Bateman og Olly Murs. Dame Judy Dench kommer snart.
Omg, jeg er så sykt sulten! Og vi har ingenting godt. Og mannen er reist på jobb en tur (
Kreditten hadde flydd her daOmg, jeg er så sykt sulten! Og vi har ingenting godt. Og mannen er reist på jobb en tur (), med begge bankkortene. Vurderer å gå å handle med kredittkortet, men er litt feil det og, bare pga jeg ikke har lyst på brød eller knekkebrød.
![]()
Ja, og ikke kunne han si noe om når han kommer hjem, og han er på en jobb 45 minutter unna. Så kan ikke reise å hente kortet heller. Hadde vært veldig godt med krabbeklofrokost!Kreditten hadde flydd her daogså hadde jeg overført fra mannens konto etterpå til kreditten. Tross alt tullete og reise fra gravid dame uten penger
![]()
Jeg har i kjøleskapet, men litt langt å dra for å dele frokostJa, og ikke kunne han si noe om når han kommer hjem, og han er på en jobb 45 minutter unna. Så kan ikke reise å hente kortet heller. Hadde vært veldig godt med krabbeklofrokost!
Lager nesten alltid eggerøre siden det går fortere så dette var veldig godt i forhold!Nå fikk jeg lyst på omelett *sikle*
Haha, ja, men fin tanke da!Jeg har i kjøleskapet, men litt langt å dra for å dele frokost![]()
Jeg er for utålmodig til å lage omelett, blir bare alltid eggerøre uansett.Lager nesten alltid eggerøre siden det går fortere så dette var veldig godt i forhold!![]()
Press-stoff er ganske kjekt å spare opp! God plan!Haha, ja, men fin tanke da!
Nei, får vel lage meg et ostesmørbrød eller noe. Og så bruke det mot min kjære resten av helga. Så får han handle når han kommer hjem. Alt som jeg har lyst på!