Skravletråd august

God morgen. Jeg har lengtet etter søvn SÅ lenge! Begge gutta er nok utslitt etter Tusenfryd i går for de sover ennå. Jeg hsr liggi lys våken nå i flere timer...

God morgen :) Ja da var de nok slitne :) hadde dere det fint på tusenfryd da?

Sånn er det nok hos veldig mange:)
Som min mor sier:dere har da valgt det selv:p

Mine foreldre, og mannens mor, bor 50 mil unna oss, hver sin vei. Hadde de bodd nærmere hadde vi kok hatt barnevakt oftere, men har ikke hatt noe behov heller i grunn. Kino blir to ganger i året på bare oss to, og d er greit d syns jeg :)

Good morning, alle sammen! :D
I natt har jeg våkna tre ganger og slitt med å sove igjen, pga tordenvær! Liker egentlig tordenvær, men ble litt mye i natt. Fortsatt uvær ute, så gleder meg til det klarner opp og det blir sånn god renska luft. :P

Omg, jeg er så sykt sulten! Og vi har ingenting godt. Og mannen er reist på jobb en tur ( :rolleyes: ), med begge bankkortene. Vurderer å gå å handle med kredittkortet, men er litt feil det og, bare pga jeg ikke har lyst på brød eller knekkebrød. :rolleyes:
Kreditten hadde flydd her da :P også hadde jeg overført fra mannens konto etterpå til kreditten. Tross alt tullete og reise fra gravid dame uten penger :rolleyes:

God morgen jenter.
Har akkurat stått opp og mannen holder på å lage frokost.
Planen for dagen er å rydde, støvsuge og vaske slik at vi er klare for besøk i morgen

Kreditten hadde flydd her da :P også hadde jeg overført fra mannens konto etterpå til kreditten. Tross alt tullete og reise fra gravid dame uten penger :rolleyes:
Ja, og ikke kunne han si noe om når han kommer hjem, og han er på en jobb 45 minutter unna. Så kan ikke reise å hente kortet heller. Hadde vært veldig godt med krabbeklofrokost!

Ja, og ikke kunne han si noe om når han kommer hjem, og han er på en jobb 45 minutter unna. Så kan ikke reise å hente kortet heller. Hadde vært veldig godt med krabbeklofrokost!
Jeg har i kjøleskapet, men litt langt å dra for å dele frokost :rolleyes:

Jeg har i kjøleskapet, men litt langt å dra for å dele frokost :rolleyes:
Haha, ja, men fin tanke da! :D
Nei, får vel lage meg et ostesmørbrød eller noe. Og så bruke det mot min kjære resten av helga. Så får han handle når han kommer hjem. Alt som jeg har lyst på!

Haha, ja, men fin tanke da! :D
Nei, får vel lage meg et ostesmørbrød eller noe. Og så bruke det mot min kjære resten av helga. Så får han handle når han kommer hjem. Alt som jeg har lyst på!
Press-stoff er ganske kjekt å spare opp! God plan! :D

Back
Topp