God nattGod natt alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt alle sammen![]()
Det er ikke lett nei.. Så derfor jeg stadig er oppe til langt på natt.. Han er så treg med å legge seg.. Så og si aldri på byen, men driver med diverse her hjemme eller på besøk hos kompiser..Mm.. Får ikke sove uten mannen![]()
Kjenner til denEg e en trist liten cowboy, la meg nå fortelle om den tristeste dagen i mitt liv ooo...
Barnetv sanger på hjernen; )
Skjønner deg godt! Sovner aldri godt selv før mannen kommer og legger seg.Det er ikke lett nei.. Så derfor jeg stadig er oppe til langt på natt.. Han er så treg med å legge seg.. Så og si aldri på byen, men driver med diverse her hjemme eller på besøk hos kompiser..
Så deilig med byturGudd mårning, damer!
Soooooool i dag også, for en lykke!
Jeg skal til storbyen i dag, så passer perfekt med sol og sommervær da vi har sosiale planer.
Angrer litt på det siste glasset hvitvin i går, men var veldig koselig også da.
Hva er deres planer da?
Kjedelig med jobb da, særlig på en slik fin dag.Så deilig med byturDet høres ut som noe jeg kunne foretrukket akkurat nå. Kos dere masse.
Her er det jobben som kaller![]()
Sånn er livetKjedelig med jobb da, særlig på en slik fin dag.
Byen, gode venner, god mat og godt drikke står langt opp på ønskelista mi ja, så flaks for meg at det er det som gjelder i dag![]()
Sånn er livetKjedelig med jobb da, særlig på en slik fin dag.
Byen, gode venner, god mat og godt drikke står langt opp på ønskelista mi ja, så flaks for meg at det er det som gjelder i dag![]()
Ja, dessverre er det slik. Men du skal vel til syden? Så er jo sikra litt sol der du da.Sånn er livetEr mange solskinnsdager som jobbes bort
Ja, det var flaksHøres helt knall ut!
Ja, sol skal jeg få uansettJa, dessverre er det slik. Men du skal vel til syden? Så er jo sikra litt sol der du da.
En god start på helga!God morgen!
En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.
Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
God morgen! Så koselig! God følelseGod morgen!
En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.
Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
God morgen! Her ser været ut til å holde seg også. Veldig lyst til å ta en tur på stranda, men vi får se rundt lunsjtider hvordan det ligger an.Gudd mårning, damer!
Soooooool i dag også, for en lykke!
Jeg skal til storbyen i dag, så passer perfekt med sol og sommervær da vi har sosiale planer.
Angrer litt på det siste glasset hvitvin i går, men var veldig koselig også da.
Hva er deres planer da?
God morgen!God morgen, alle sammenHåper alle har sovet godt!
Veldig god start på helga jaEn god start på helga!