Er ikke oppskrift - det er akkurat det som er tingen. Bruker sånn:Hvor finner jeg oppskriften på dem da???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke oppskrift - det er akkurat det som er tingen. Bruker sånn:Hvor finner jeg oppskriften på dem da???
Stresser ikke med det i det hele tatt jeg. Tenker at jeg trenger å ha ekstra til amming uansett, så gjør meg ikke no å legge på megBåde en fordel å en ulempemen tror det er vanlig å gå opp til nå
![]()
JaMen tykkelsen på garnet passer ikke med noen sokkeoppskrift jeg har tror jeg
får ta en titt i nøstebarnboka
![]()
Har egentlig ikke pleid å ha bade vekt i det hele tatt vi. Kjøre en for litt over et halvt år siden ca. Og nå er den fri for batteri.Min er også på vei til den sikre død. Veide meg 4 ganger, 4 forskjellige resultat... får vel sette det på listen av ting som kunne vært greit å få I hus etter hvert ^-^
Er ikke oppskrift - det er akkurat det som er tingen. Bruker sånn:
Som sagt, for noobs (eller barn - tror egentlig det er ment for dem som en intro til strikking) ^-^
Det er braStresser ikke med det i det hele tatt jeg. Tenker at jeg trenger å ha ekstra til amming uansett, så gjør meg ikke no å legge på meg![]()
Hvilken tykkelse har garnet da?![]()
Masker du tenker på da? Tenkte pinne tykkelse jeg22Burde gå å finne en oppskrift med 23 i alle fall tenker jeg, får lete litt
![]()
Heheheh du er herligDa har jeg fått på oppvaskmaskinog tatt ut av vaskemaskinen og hengt opp all vasken!!! (hele skjørtet
![]()
) og satt på en til da..
Woop woopDa har jeg fått på oppvaskmaskinog tatt ut av vaskemaskinen og hengt opp all vasken!!! (hele skjørtet
![]()
) og satt på en til da..
Masker du tenker på da? Tenkte pinne tykkelse jeg![]()
Nei det blir ikke detHenta meg vann, men det er ikke like godt uten isbiter![]()
Heheheh du er herlig![]()
Flink du er da![]()
Woop woop
Spreke dere alle er!
Nei det blir ikke dethåper du snart har nye
![]()