Skravletråd august

ImageUploadedByBV Forum1439499245.265212.jpg
Dette er den vi så på :)

Har prøvd, men hun er lysvåken og helt turbo ! Sovna heldigvis for en time siden i dag da. Ja hun sover hele natta.

Vi også samsov de første ukene. Også sover hun alltid med meg etter hun har fått mat på morran

Da er det ikke mye vits å legge henne :p men godt hun sover hele nattam går å håper snart at det skjer her. Til nå har det vært at hun våkner og vil ha mat annenhver time og nekter å sove mer enn en halvtime-time om gangen og da må bæres og bysses i søvn. Slitsomt! Nå er jeg overlykkelig for hver minutt ekstra vi sover på natta :)

Den følelsen når snuppa på straks 6 uker sovner på magen din etter å ha spist seg til "matkoma" er herlig. Ligger å småsnorker å lager koselyder :) DET smelter et Mammahjerte ;)
For en lykke ❤️

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :-) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :-)
Så bra. Hurra!

Back
Topp