Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja e vetSå bra at noen fant dem og at de ble levert inn![]()
God kvell ja.God kveld![]()
Jo de de førsvannt i søndags på vei hjem fra ferien. Men nå er de komt till rette.Har ikke fått med meg at dere har mistet passene, men så bra at de er funnet!!!![]()
God kveldGod kveld![]()
Jo de de førsvannt i søndags på vei hjem fra ferien. Men nå er de komt till rette.
Det hadde vært noeAbsolutt! Så det var spådd fint i alle fall en uke fremover![]()
Har prøvd, men hun er lysvåken og helt turbo ! Sovna heldigvis for en time siden i dag da. Ja hun sover hele natta.
Vi også samsov de første ukene. Også sover hun alltid med meg etter hun har fått mat på morran
God kvell ja.
God kveld![]()
Hallois, er det noe liv?![]()
God kveld!!!Laderen er nede og jeg er straks tom for batteri...
Sov godtTar kvelden jeg, mens snuppa enda sover !
For en lykkeDen følelsen når snuppa på straks 6 uker sovner på magen din etter å ha spist seg til "matkoma" er herlig. Ligger å småsnorker å lager koselyderDET smelter et Mammahjerte
![]()
Så bra. Hurra!Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad. Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in
![]()
Oi så bra! Kjipt å miste sånt!!!Jo de de førsvannt i søndags på vei hjem fra ferien. Men nå er de komt till rette.
Litt. Mellom jobb og senga.Hallois, er det noe liv?![]()