Da var det jo ekstra sniltHan synes det var stas han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det jo ekstra sniltHan synes det var stas han![]()
Håper hun blir fornøydble nytt sete på oss og
![]()
Hei på degHellotitter innom
Åh, ja det kan jeg tenke meg! Du får legge deg snart du og da vettu, så du får en god natts søvnNå sover snuppa mideilig etter å ha vært oppe til halv 2, 2 netter på rad
Ble izi combi x4 her. De var tom for det du valgteHåper jeg og. Ble d samme sett på dere også?
Det synes jeg ogsåLaks er så godt !
Sofa og potetgullHva prioriterer man? Gjesterommet? (svigermor kommer antakelig etter at jeg har sovna)
Oppvasken (overkommelig, den skal jeg nok ta)
Sofa og potetgull?
All of the above?
Mannen trolig hjemme i løpet av en halvtime eller så, tror jeg.
Rare folk altsåIkke jeg heller!
Regner ikke i bergen heller, bare sykt høy luftfuktighet; )Her snakker vi Vestfoldregner jo aldri her
![]()
Gleder meg til altKoselig.Den kontakten man får er så herlig.
Det blir bare mer og mer ganske fort.
Ja! At det går an!Rare folk altså![]()
Dessuten hadde det vel blitt lite kjøring på eldste når du må passe minsteGubben må være med. Tar ikke sjansen på å dra alene med guttaså tøff er jeg ikke.
Men ingen andre, dessverre, alle jobber jo![]()
Helt klart!Da får vi nyte. Blir fort nok høst![]()
Ble izi combi x4 her. De var tom for det du valgte
Hei på deg![]()
Åh, ja det kan jeg tenke meg! Du får legge deg snart du og da vettu, så du får en god natts søvn![]()
Det synes jeg også
En stund siden nå daDen følelsen når snuppa på straks 6 uker sovner på magen din etter å ha spist seg til "matkoma" er herlig. Ligger å småsnorker å lager koselyderDET smelter et Mammahjerte
![]()
Ja det er hærlig![]()
Ja man må jo bare detHadde nesten ikke hjerte til å legge henne ned, men måtte utnytte sjansen til å for første gang kunne få gjort litt på kvelden![]()