Skravletråd august

Hva prioriterer man? Gjesterommet? (svigermor kommer antakelig etter at jeg har sovna)
Oppvasken (overkommelig, den skal jeg nok ta)
Sofa og potetgull?

All of the above?

Mannen trolig hjemme i løpet av en halvtime eller så, tror jeg.

Jeg fungerer på sett og vis.
Hoster fremdeles veldig mye, er tett i pappen og blir veldig fort sliten, men blir litt bedre for hver dag som går
Du har min medlidenhet i hvert fall! Innmari kjedelig å gå sånn.. Jeg har heldigvis *bank i bordet* ikke vært sjuk siden i vinter!!:O vanligvis er jeg forkjøla 3-4 ganger i året! Og da sitter det gjerne i i en måneds tid og! Mp være graviditeten som holder meg frisk kanskje?

Hva prioriterer man? Gjesterommet? (svigermor kommer antakelig etter at jeg har sovna)
Sofa og potetgull?

All of the above?

Nummer 1 og 3. ;) Kanskje mannen kan ta oppvasken? Ellers har oppvask en tendens til å ikke gå sin vei...

Nummer 1 og 3. ;) Kanskje mannen kan ta oppvasken? Ellers har oppvask en tendens til å ikke gå sin vei...
Oppvasken tar jeg langt heller enn gjesterommet. Det kan mannen ta. Bekkenet mitt vasker heller opp enn å rydde av ei seng

Egentlig tar mannen oppvasken også, men jeg har slengt meg på flylady igjen, så da må jeg ha en skinnende ren vask. Det er deilig å stå opp til da, hun har rett i det. Bedre enn å lete etter plass til å vaske ei matboks for å lage matpakke...

God kveld! Dårlig med skravling i dag også. I morgen i morgen....
Nei ikke da heller. Har tenkt å ta med gutta til Tusenfryd i morgen. Har aldri vært der...
Så spennende! Det blir nok stas :) alene?

Sofa og potetgull?

All of the above?

Sofa, potetgull og pisk :P
Hans mor som kommer, han fikser :rolleyes:
Du er tross alt gravid og må ruge

Egentlig tar mannen oppvasken også, men jeg har slengt meg på flylady igjen, så da må jeg ha en skinnende ren vask. Det er deilig å stå opp til da, hun har rett i det. Bedre enn å lete etter plass til å vaske ei matboks for å lage matpakke...

Ja, det er sant. Er kjedelig å ta oppvask om morgenen.

Sofa, potetgull og pisk :P
Hans mor som kommer, han fikser :rolleyes:
Du er tross alt gravid og må ruge
Hehe. Ja jeg er jo det.

Oppvasken er ikke for hennes del da, det er for min egen. Hun finner senga selv og hun om det er det om å gjøre, men vi ordner nå gjerne helst en sti bort og ledig plass på senga, om vi ikke akkurat vasker rommet..

Back
Topp