Hehe ikke bestemt meg endaHvordan kake??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke bestemt meg endaHvordan kake??![]()
Både og. Etter å ha sittet i mange timer fik jeg både vondt og urolige bein, så måtte opp og gå. Og da fikk jeg ikke med meg alt. Så følte ikke helt jeg fikk bidratt sånn som jeg burde. Var oppe kl 06 og ordna med femåringen og leverte på sfo, for så å kbøre lsng vei. Så var innmari trøtt. Og det i kombinasjon med å sitte lenge i ro, resulterer i urolighet i kroppen, og da er det ikke lett å holde konsentrasjonen. Men jeg gjorde mitt beste, og det gikk helt greitUff dagikk planleggingen greit?
Er du så heldig st han henter til deg?nå har jeg bestilt to brødskiver![]()
Uff det høres ikke så godt ut neiBåde og. Etter å ha sittet i mange timer fik jeg både vondt og urolige bein, så måtte opp og gå. Og da fikk jeg ikke med meg alt. Så følte ikke helt jeg fikk bidratt sånn som jeg burde. Var oppe kl 06 og ordna med femåringen og leverte på sfo, for så å kbøre lsng vei. Så var innmari trøtt. Og det i kombinasjon med å sitte lenge i ro, resulterer i urolighet i kroppen, og da er det ikke lett å holde konsentrasjonen. Men jeg gjorde mitt beste, og det gikk helt greit![]()
nå har jeg bestilt to brødskiver![]()
Hadde det skjedd hos meg hadde jeg besvimtEr du så heldig st han henter til deg?![]()
Håper virkelighet hjelperFikk låne et bekkenbelte i dagSom kan brukes hele dagen, når man står og går og sitter. Spent på om det funker!
NaiHar dere bestemt dere for hva dere skal stemme? Vil ikke vite hvilket parti, bare ja eller neitok valgomat på Aftenposten og den traff på det jeg hadde bestemt meg for
![]()
Både og. Etter å ha sittet i mange timer fik jeg både vondt og urolige bein, så måtte opp og gå. Og da fikk jeg ikke med meg alt. Så følte ikke helt jeg fikk bidratt sånn som jeg burde. Var oppe kl 06 og ordna med femåringen og leverte på sfo, for så å kbøre lsng vei. Så var innmari trøtt. Og det i kombinasjon med å sitte lenge i ro, resulterer i urolighet i kroppen, og da er det ikke lett å holde konsentrasjonen. Men jeg gjorde mitt beste, og det gikk helt greit![]()
Hehe jeg trenger bare spørreHadde det skjedd hos meg hadde jeg besvimt![]()
Fikk låne et bekkenbelte i dagSom kan brukes hele dagen, når man står og går og sitter. Spent på om det funker!
Både og. Etter å ha sittet i mange timer fik jeg både vondt og urolige bein, så måtte opp og gå. Og da fikk jeg ikke med meg alt. Så følte ikke helt jeg fikk bidratt sånn som jeg burde. Var oppe kl 06 og ordna med femåringen og leverte på sfo, for så å kbøre lsng vei. Så var innmari trøtt. Og det i kombinasjon med å sitte lenge i ro, resulterer i urolighet i kroppen, og da er det ikke lett å holde konsentrasjonen. Men jeg gjorde mitt beste, og det gikk helt greit![]()
Ikke noe gøy når det blir slik, ja får håpe beltet vil hjelpe. Ingenting er bedre enn at noe hjelperFikk låne et bekkenbelte i dagSom kan brukes hele dagen, når man står og går og sitter. Spent på om det funker!
Det gjorde jeg!Uff det høres ikke så godt ut nei![]()
men du gjorde det beste du kunne
Nei, håper på detIkke noe gøy når det blir slik, ja får håpe beltet vil hjelpe. Ingenting er bedre enn at noe hjelper![]()
Jada jeg gjorde jo detÆsj nei, skjønner det ikke var så greitMen høres da ut som du fikk bidratt litt
![]()